“Lekker eten!”

di 23-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 226 Restaurants in Zwolle
26 mei 2019 beoordeeld

Heerlijk 5 gangen menu. Kleinere gerechten; ruime keuze. Vriendelijke en behulpzame bediening. Mooie plek en ideale ligging (vlak bij NS Station).
Aanrader: de coquilles - werkelijk verrukkelijk!
Zeker voor herhaling vatbaar.
De espresso was ook goed.

Datum van bezoek: mei 2019

16 mei 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, fijne ambiance en personeel is zeer attent. Eten goed en gastvrijheid op hoog niveau. Aanrader voor lunch/diner.

Datum van bezoek: mei 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht op een vrijdagmiddag. Het restaurant ziet er mooi uit, strakke inrichting. Helaas wel erg rustig. Wij zaten er met nog een 2-tje. Bediening attent, snel en vriendelijk. Voor lunch worden 2 gerechtjes geadviseerd, voor een grote eter zou ik persoonlijk voor 3 gaan. Gerechten zien er prachtig uit, porties aan de kleine kant. Ik vond de gerechten niet echt passend vijver seizoen. Nog veel winterse gerechten terwijl de asperges al weer in de winkels liggen. Qua smaken.... niet heel spectaculair. Wij waren voor 2 gerechtjes, een flesje wijn en koffie na €75,- pp kwijt

Datum van bezoek: april 2019
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gedineerd bij Coperto. Restaurant wat vast zit aan een hotel. Kleinschalig waardoor je persoonlijke aandacht krijgt van het vriendelijke personeel. Wij hadden gekozen voor het verassing 5 gangen menu met bijpassende wijnen. Uitstekend van smaak en in balans. Wij gingen met een ronde buik weg en hebben echt genoten van de avond.

Datum van bezoek: april 2019
1 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om ons 29 jarig huwelijk te vieren, hebben mijn echtgenoot en ik gedineerd bij Coperto Restobar en wij waren blij verrast.

Een warm welkom bij binnenkomst en voor we aan tafel gingen in de gezellige huiskamer een glas champagne gedronken .
Wij hebben voor een 4 gangen diner gekozen en het moet gezegd, het was meer dan heerlijk.

Pure verwennerij, de prettige ambiance met een luxe uitstraling, het eten, de presentatie en niet te vergeten het vriendelijke en voorkomende personeel.
Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Coperto Restobar bekeken, bekeken ook

In Coperto Restobar geweest? Deel je ervaringen!