“Vreet schuur”
Beoordeling van Eten & Zo

Eten & Zo
Geclassificeerd als nr. 116 van 223 Restaurants in Zwolle
19 november 2019 beoordeeld

Ik was uitgenodigd om te komen eten, liep er binnen één super grote hal, onbeperkt eten halen en frisdrank. Zelf hou ik niet van dit soort zaken, maar eten was prima personeel aardig maar daar bleef het bij.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 november 2019 beoordeeld

Het zal ideaal zijn voor grote groepen of gezinnen met kinderen maar ik ga nooit weer. Het is een nieuw restaurant daarom had ik verwacht dat er ook nagedacht zou zijn over de indeling. Nou, er is enkel in vakken gedacht. Rechttoe recht aan. Verder is het gewoon een wok restaurant, weinig verschil. Het eten is verder prima, maar als ik uit eten wil ga ik niet naar zo'n fabriek.

Datum van bezoek: oktober 2019
30 oktober 2019 beoordeeld

All-in concept. Zowel warme als koude voorgerechten. Uitgebreide keuken met o.a. gril, wok,tepanyaki. Vriendelijke en snelle bediening. Iedereen komt hier aan zijn trekken. Het was druk, maar daar had je geen last van. Ook het geluidsniveau viel heel erg mee. Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen.

Datum van bezoek: oktober 2019
3 oktober 2019 beoordeeld

Na een vriendelijke ontvangst en de vraag of wij uitleg nodig hadden, nee wij waren eerder geweest, werden wij naar onze plaats begeleid. Dan staat de hele wereld voor je neus aan gerechten. Heerlijke soepen, diverse vlees en vissoorten. Voor elk wat wils, te veel om op te noemen. Wij hebben weer genoten. Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten, van elke keuken wel wat.
Sushi, grill, wok, kapsalon, Surinaams, pannenkoeken enz.
voor elk wat wils.
voor de kinderen een leuke speelruimte met toezicht.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Eten & Zo bekeken, bekeken ook

In Eten & Zo geweest? Deel je ervaringen!