“groot maar toch geen last”
Beoordeling van Eten & Zo

Eten & Zo
Geclassificeerd als nr. 152 van 224 Restaurants in Zwolle
5 mei 2019 beoordeeld

We waren met ons achten. Mooie ronde tafel Van te voren betalen prima in orde.
Heerlijke gerechten veel verscheidenheid. Vriendelijk personeel, Kindvrioendelijk

Datum van bezoek: mei 2019

26 april 2019 beoordeeld

Als je met een groep bent, en je komt er niet uit wat je wilt eten, kom dan hier. Dit is all you can eat, maar ik heb nog nooit zon grote keuze gezien. Het gaat echt van Japans naar van alles op de bakplaat, naar een kapsalon. Het dessert buffet is echt gigantisch.

Drinken zit er ook bij in. Bediening ruimt alles snel op en is vriendelijk. Zeker een aanrader als je met een groep bent.

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begint met een juiste manier van aanspreken. Daar kunnen ze nog wel wat leren. Na 1,5 uur werd ons op bijzonder knullige wijze gevraagd of we de tijd wel in de gaten hielden.... je hebt 2,5 uur de tijd dus enigszins ongepast als je gezellig zit te eten. Eten was oké, gastvrijheid kan stukken beter.

Datum van bezoek: april 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op een vervelende aangesproken door de bediener doordat onze twee kinderen hun borden niet helemaal op hebben gemaakt. Onprofessionele gesprek daarover gevoerd en het hield maar niet op.
We hebben zowel aan balie als telefonisch klacht ingediend, we hebben niks teruggehoord ondanks hun belofte dat ze ons zullen terugbellen!

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten & Zo is een all you can eat gelegenheid op basis van het buffet systeem. De prijs is inclusief niet-alcoholische drankjes. Je betaalt bij binnenkomst, prijs op vrijdag t/m zondag is € 2 hoger dan op werkdagen. Prijs is voor 2,5 uur eten.

We wilden reserveren om 17.00 uur op zaterdag, maar er was alleen plek op 16.45. Dus stonden wij stipt 16.45 voor de deur en wat bleek: een hele club mensen had ook gereserveerd om 16.45. Blijkbaar bewust beleid. Omdat we zodoende in de rij moesten wachten, was het 16.51 voordat we konden betalen en naar onze tafel werden gebracht. Je zou verwachten dat we dus de tijd zouden krijgen tot 19.21 maar dat was niet het geval. De tijd op ons bonnetje was met de pen veranderd van 19.21 naar 19.15 en daar werd streng de hand aan gehouden. Precies 19.00 werd ons er op gewezen dat we nog een kwartier hadden. Beetje rare gang van zaken dat de vertraging als gevolg van het reserverings-beleid wordt afgetrokken van de beschikbare tijd waarvoor je betaalt.

Prettig is de scheiding tussen het deel waar je eet en het deel waar je het eten haalt. Dat geeft een zekere rust. Het assortiment is breder dan gemiddeld: wok, bbq, teppanyaki, grill, naast de vele kant en klaar te pakken gerechten. Ook de kwaliteit van het eten is zonder meer goed, vlees is mals en vis smaakt vers. Bediening is vriendelijk en behulpzaam, kleine probleempjes ( kind laat bord vallen) worden snel en professioneel opgelost.

Voor zo ver ik heb kunnen zien zijn er maar drie gewone toiletten voor mannen, dat is absoluut te weinig gezien het aantal wachtenden. Op het toilet wat voor mij vrijkwam zat bovendien de bril los.

Beetje jammer dat tripadvisor alleen de keus geeft tussen " gemiddeld = 3 sterren" en "heel goed = 4 sterren". Dit restaurant scoort wat mij betreft meer dan gemiddeld, maar voor heel goed moeten er nog een paar dingetjes verbetert worden.

Reizigers die Eten & Zo bekeken, bekeken ook

In Eten & Zo geweest? Deel je ervaringen!