“Heerlijk eten 's avonds op het terras”
Beoordeling van Urbana

Urbana
Geclassificeerd als nr. 137 van 226 Restaurants in Zwolle
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een parkachtige laan in Zwolle ligt Urbana. Wij hebben hier op het terras met zijn vieren een heerlijke driegangenmaaltijd gegeten. Tot en met het nagerecht was alles prima verzorgd. Er zit genoeg ruimte tussen de gangen om ook gewoon op je gemak lekker met elkaar te kletsen.

Datum van bezoek: juni 2018

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag hard werken, want verhuizen, hier op maandagavond neergestreken om nog wat te eten. Prettige, rustige omgeving en dat was precies wat we nodig hadden. Menukaart is traditioneel. Geen spannende gerechten maar dat hoefde voor ons ook niet. Het duurde alleen wel vrij lang voor we het eten konden bestellen en daarna voor dat het eten geserveerd werd. Kwaliteit van het eten was goed en de hoeveelheid van mijn gerecht (saté van varken, rund en kip) erg royaal. Dit is nou niet een restaurant waar ik voor een bijzonder etentje naar toe zou gaan, maar wel een prima gelegenheid om na een drukke dag gewoon lekker wat te eten.

Datum van bezoek: februari 2018
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal keer hier gegeten. Kwaliteit is goed. Vriendelijke bediening en gerechten zijn lekker en mooi opgemaakt.

Datum van bezoek: november 2017
16 mei 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Urbana bekeken, bekeken ook

In Urbana geweest? Deel je ervaringen!