“Doen. Zeker met mooi weer”
Beoordeling van Lekker Zwols

Lekker Zwols
Geclassificeerd als nr. 40 van 231 Restaurants in Zwolle
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heelijk terras. Net buiten de drukte. Vriendelijke bediening en top eten.
Salade met kip waar de kip nog warm was. Smaakte geweldig.

Datum van bezoek: september 2019

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen er regelmatig en het is eigenlijk altijd goed. Voldoende, lekker vers en vriendelijke bediening. Wat mij betreft mag de kaart wel een keer vernieuwd worden met nieuwe lunchgerechten.

4 september 2019 beoordeeld

de bediening is vlot en attent, terras is aan te raden bij mooi weer. Lokale twist in het menu, zoals de Zwolse gehaktbal en Zwolse mosterdsoep

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten zonder de hoofdprijs te betalen! Lekkere mixed grill (kipfilet, varken en biefstuk) voor 15,50 euro inclusief gebakken aardappels en verse salade. Fles wijn erbij voor 16 euro. Genieten!

11 augustus 2019 beoordeeld

Met zijn 4-en geluncht. Ruime porties een van goed kwaliteit.
Salade met gemarineerde zalm beviel mij uitstekend.
De uitsmijter is misschien niet origineel maar het brood eronder heerlijk en zeer vullend!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Lekker Zwols bekeken, bekeken ook

In Lekker Zwols geweest? Deel je ervaringen!