“Weer prima!”

Parkpaviljoen de Wezenlanden
Geclassificeerd als nr. 115 van 225 Restaurants in Zwolle
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit blijft een leuke plek in Zwolle voor lunch, diner of gewoon een drankje. We waren er voor het diner. Eten zonder al te veel pretenties, maar gewoon smaakvol en goed bereid!

Datum van bezoek: juni 2019

30 mei 2019 beoordeeld

Meerdere keren deze mooie plek bezocht voor een kop koffie - borrel - lunch of diner.

Zeker de moeite waard om hier heen te gaan. Op een geweldig mooie locatie in Zwolle kan je heerlijk genieten.
We hebben vanavond met 6 personen hier gedineerd. Om te starten genoten we van diverse planken om te delen, zeer smaakvol! De hoofdgerechten waren eveneens zeer goed (eend/gamba's/meerval en ook de plank voor 2). Alle gerechten waren heerlijk op smaak als ook de salade/frites/aardappelen.
Sinds kort is de wijnkaart uitgebreid met diverse mooie wijnen, ook per glas verkrijgbaar! Een ware toevoeging.
De koffie is hier ook altijd van perfecte kwaliteit. Zeker de moeite waard om het Parkpaviljoen de Wezenlanden te bezoeken!

Datum van bezoek: mei 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren geweest maar erg teleurstellend. Restaurant lijkt maar niet-van de grond te komen. Prima plek voor een drankje en de nacho’s zijn prima (hoef je ook niet voor te kunnen). Eigenaar staat liever buiten te roken dan te koken. Enige pre is de leuke plek.

Datum van bezoek: maart 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit blijft een leuke plek in Zwolle voor lunch, diner of gewoon een drankje. We waren er voor de lunch. Eten zonder al te veel pretenties, maar gewoon smaakvol en goed bereid!

Datum van bezoek: januari 2019
14 november 2018 beoordeeld

Goede locatie, prettige inrichting en goede bediening. Leuk om overdag een glaasje te drinken , maar ook om een leuk feest te organiseren.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Parkpaviljoen de Wezenlanden bekeken, bekeken ook

In Parkpaviljoen de Wezenlanden geweest? Deel je ervaringen!