“Italiaans toprestaurant”
Beoordeling van Il Carpaccio

Il Carpaccio
Geclassificeerd als nr. 3 van 225 Restaurants in Zwolle
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak, gezellige sfeer, deskundig en vriendelijk personeel. En dan het eten: voortreffelijke Italiaanse keuken. Vooraf nam ik de klassieke carpaccio (deze zaak heeft 4 varianten op de kaart), helemaal zoals het hoort. Daarna een perfect gegaard stukje lamsbout, heerlijk op smaak, met asperges en tagliatelle. Mooie wijnen per glas, goed advies. Wat wil een mens nog meer?

Datum van bezoek: juni 2019

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin gegeten en de sfeer is goed in het restaurant, niet zo groot en gezellig. Mooi oud pand. De gastheer was erg bevlogen en kon leuk vertellen over de wijn en adviseren. Hij heeft passie voor zijn werk dat is mooi. Het eten was ook heerlijk. We kozen antipasti, en ik eet geen vlees en daar hebben ze een kleine aanpassing voor gedaan. Het was zeker genoeg! En lekker om vanalles te proeven. Als hoofdgerecht had ik de risotto met koekjes en mijn vriendin de asperges en zalm Tagliatelle. Beide erg lekker, maar de zalm is echt verrukkelijk!! Dikke aanrader! Ik kom nog wel een keer terug!

Datum van bezoek: juni 2019
23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van goede beoordeling tripadvisor geboekt. De verwachtingen werden zeker niet beschaamd. Mooi restaurant, lekkere gerechten en heel leuk personeel. Echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Schiedam op bezoek bij dit Italiaanse restaurant. Prachtige ambiance. Het eten staat op een heel hoog niveau. Alle gerechten waren voortreffelijk met als klapstuk het ijs van bitterkoekjes. Komen we zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met sfeervolle inrichting. Prima bediening, die goede adviezen geeft bij keuze van gerechten en passende wijnen. Voorgerechten waren verrukkelijk en het hoofdgerecht voor 2 personen met vis, octopus, schelp- en schaaldieren was ook top. Dessert met citroenijs, prosecco en limoncello was een mooie afsluiting van een heerlijk diner. Fijne culinaire avond bij Il Carpaccio.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Il Carpaccio bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Il Carpaccio geweest? Deel je ervaringen!