“Voortreffelijk”
Beoordeling van Il Carpaccio

Il Carpaccio
Geclassificeerd als nr. 3 van 224 Restaurants in Zwolle
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Schiedam op bezoek bij dit Italiaanse restaurant. Prachtige ambiance. Het eten staat op een heel hoog niveau. Alle gerechten waren voortreffelijk met als klapstuk het ijs van bitterkoekjes. Komen we zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019

27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met sfeervolle inrichting. Prima bediening, die goede adviezen geeft bij keuze van gerechten en passende wijnen. Voorgerechten waren verrukkelijk en het hoofdgerecht voor 2 personen met vis, octopus, schelp- en schaaldieren was ook top. Dessert met citroenijs, prosecco en limoncello was een mooie afsluiting van een heerlijk diner. Fijne culinaire avond bij Il Carpaccio.

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan vijf keer per jaar naar Italie... spreken de taal en houden erg van uit eten gaan.
Voor tijdens een weekendje tussendoor in Zwolle waren wij op 21 april, de verjaardag van Rome, op zoek naar een italiaans restaurant. Leuke site, redelijk aantrekkelijke kaart, goede recenties, mooie grappa's.
Reserveren ging prima via de mail en de om half tien ontvangen bevestiging. Helaas een uur later, inmiddels half elf zondag avond kregen wij een telefoontje dat men op de verkeerde knop gedrukt had. Annuleren was de bedoeling maar de vriendelijke vrouw drukte toch op bevestigen.
Heel bijzonder verhaal. "De knoppen zitten heel dicht bij elkaar".
Of was er op die zondagavond een mogelijk bekende klant, klant die ook graag op paasavond wilde komen eten?

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst hier gegeten met een vriendin, kleinschalig en knus restaurant, heerlijk ruime tafels en goede stoelen.
Het eten is echt fantastisch, zeker een aanrader.
Hier voel je je welkom!
Dankjewel!!
Hartelijke groet, Marion

20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant werd ons aangeraden door een vriendin. Dat was een goed advies. We waren even enthousiast. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. Ze lieten ons precies zo rustig eten als wij wensten en waren attent op onze wensen. Het eten was verrukkelijk. Smaak en textuur waren prima. De kaart was mooi gevarieerd. Kortom, een bezoek waard.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Il Carpaccio bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Il Carpaccio geweest? Deel je ervaringen!