“Geweldig voor vegetariërs!”

Een tafel reserveren
za 20-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 25 van 225 Restaurants in Zwolle
Beschrijving: 'De gezelligste eetkamer van Zwolle' 'Top kwaliteit eten' 'Lekker eten voor iedereen' 'Wat een gastvrijheid'
7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriendin hebben hier onlangs geweldig lekker gegeten. De kaart biedt veel opties voor vegetariërs en wij hebben zelden zo lekker vegetarisch gegeten. Zowel de kok als de bediening deden hun uiterste best. Ik raad iedereen aan hier een hapje te gaan eten. Wanneer wij weer in Zwolle komen dan komen we zeker terug!

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gemoedelijk plekje achteraf ergens in Zwolle. De kaart is niet groot maar wat er op staat is van hoge kwaliteit en bijzonder! Een bewust eetcafé met ook veganistische opties. Het personeel is daarnaast ook erg vriendelijk. Kortom dikke aanrader!!

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden vanavond hier gegeten. Originele kaart en alles even lekker. Eigenaar maakt gezellig praatje en 'verkoopt' zijn producten goed. En dan ook nog eens zeer vriendelijk geprijsd. Wij komen vast nog eens terug! Aanrader!

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als 4 ex-collega's spraken we af voor de jaarlijkse update! Nu getipt om naar Everydays te gaan. Jonge gasten die graag willen en ook kunnen! Net nieuwe kaart en de seniors werden verrast. Goed en creatief! Aandacht voor de wijnen en bier, belangrijk! Gastvrijheid super! De vent maakt de tent. Nu nog even de ventilatie op orde en dan zijn alle sterren binnen.

Datum van bezoek: januari 2019
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de Assendorperstraat, ney buiten het centrum van Zwolle, zit eetkamer Everydays. Kleine kaart met perfecte gerechten, inclusief veganistische. Mooie biertjes van wijkbrouwerij den Duiyk, lekkere wijnen. Do I need to say more? En dan te bedenken dat de 26 jarige eigenaar/host de oudste was van al het personeel. De chef-kok is 24, de sous-chef 19. Hier moet je echt een keer geheten hebben.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Eetkamer Everydays bekeken, bekeken ook

In Eetkamer Everydays geweest? Deel je ervaringen!