“Avondje”

Reserveer een tafel
vr 24-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 94 van 223 Restaurants in Zwolle
Beschrijving: Muziek- en Eetcafe Woodies in Zwolle. De perfecte combinatie van muziek en eten met diverse plates vanaf € 12,95. Maandelijks live muziek. meer dan 130 speciaalbieren op tap en fles.
6 augustus 2021 beoordeeld

Goed geholpen door de bediening. Sfeer is goed en er is veel keus als het gaat om tap biertjes. Ik kom hier zeker weer !

Datum van bezoek: augustus 2021

6 oktober 2020 beoordeeld

De titel vat het bezoek al aardig samen denk ik. Vandaag binnen neergestreken, het café is erg leuk ingericht (uitbundig Amerikaans) en straalt een gezellige sfeer uit. Muziek staat relatief hard, had in eerste instantie wat moeite om de barman te verstaan. Mooie drankkaart met veel soorten speciaalbier, een complete pagina met mijn favoriet (IPA), dat zie je niet zo vaak.

Daarnaast ook wat te eten besteld, ik had een broodje warm vlees, mijn vriendin nam een maaltijdsalade. Wat mij betreft een prima portie, goed van smaak, niet heel speciaal, maar "gewoon lekker". De maaltijdsalade viel ook goed in de smaak.
Al met al dus een prima ervaring.

Ik zou het café graag nog eens willen bezoeken in de avond, met live-muziek.

Datum van bezoek: oktober 2020
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee hamburgers en twee keer de saté gehad. De hamburgers waren lekker, maar de saté was taai en was niet lekker. De wat oudere man die ons bediende was ronduit chagrijnig en was amper te verstaan. Daarnaast gooide die het spoel water uit de glazen zo het terras op vol in ons zicht en kon er amper een lachje van af. Wij zullen hier niet snel meer terug komen.

Datum van bezoek: juli 2020
1 maart 2020 beoordeeld

Gezellig café.Vriendelijk en v lot personeel.Wij hebben hier alleen geborreld.Werden niet overvragen maar ook zeker niet overgeslagen.Ruime keuze bier en alcoholische dranken.

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld

Tijdens een bezoek aan Zwolle hier binnen gegaan
super gezellig diverse ruime zitplaatsen, en een mooie niet grootte kaart.
veel tafels waren al voor avonds geserveerd, dus ik denk dat je voor het diner beter kunt reserveren.
De broodjes kroket, warm vlees en carpaccio zagen er goed uit en ook erg lekker.
En top locatie waar het gezellig is met fijne bediening.
Als je van bier houdt moet je ook hie,r zijn de keuze daar in is reuze

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Woodies Zwolle bekeken, bekeken ook

In Woodies Zwolle geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.