Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

B&B in centrum van Zwolle. Jamahl ontving ons (na doorgeven van de te verwachte aankomsttijd) zeer enthousiast en vriendelijk. Suite 3 een zeer ruime ronde (toren) kamer met tafel aan het raam, een zitje met hippe maar ongemakkelijk zittende stoelen. Midden in de kamer een groot bed en een ligbad. Ligbad niet te gebruiken aangezien het water extreem langzaam loopt dus duurt uur voordat redelijke laag water erin staat. Aparte stort douche en toilet achter een wand waardoor erg gehorig. Kamer is te bereiken via wenteltrap zeer bijzondere bouw. Een trap hoger is een dakterras, niet gezellig maar wel lekker in zonnetje kunnen zitten. Een trap lager is ontbijtzaal tevens een koelkast met diverse drankjes, zelf bijhouden wat je drinkt en ter plekke in spaarpot of later bij afrekenen betalen. Je krijgt als gast veel vertrouwen. Geen ontbijt gehad. Ingang van b&b is tegenover parkeergarage waar je korting op krijgt.
Gebouw is erg gehorig ook twee nachten in suite 1 ‘geslapen’ bovenburen hadden een wilde nacht...... suite 3 heb je niemand boven je en dus minder gehorig. Zeer zeker een aanrader vooral door het zeer bijzondere gebouw en kamers.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2018

Wij hebben twee hele fijne dagen gehad in Zwolle met de Pelsertoren als prachtige overnachting plek .De vriendelijke ontvangst de geweldige kamer en het heerlijke ontbijt
maakte het verblijf onvergetelijk .

Kamertip: De pelsertoren is een B&B met prachtige ruime kamers ingericht met veel kunst ....
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

In hartje Zwolle ligt deze prachtige B&B.Wij hadden de kamer op de begane grond. Ondanks de hitte was het binnen heerlijk door de dikke muur en geen echte ramen. Het dakterras geeft een prachtig uitzicht. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018

We hebben heerlijk geslapen bij de Pelsertoren in Zwolle. Super mooie locatie, mooi pand en een super vriendelijk ontvangst. Alles waar we op hoopten en meer om een avondje naar de Librije (op 5 min lopen!) compleet te maken.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018

De pelsertoren ligt aan het water van Zwolle, van de winkels en terrasjes op wandelafstand.We verbleven in de suite op de eerste verdieping, zonder vensters , een belevenis in het donker. Het bed staat centraal van de kamer, aan de achterkan bevind zich een rek waar je je kleding kwijt kunt, er staat koffie en thee op de kamer.Op de tweede verdieping is een gemeenschappelijke ruimte, waar je kan drankjes kan gebruiken voor een schappelijke prijs, op de derde verdieping is de derde kamer. boven heb je een dakterras waar je kunt lekker luieren een drankje nuttigen en van het uitzicht genieten.Een prachtige locatie . Het ontbijt is er eentje om u tegen te zeggen , we werden in de watten gelegd met allerlei broodjes , en kaas, hespe en worst.

Datum van verblijf: juni 2018