“Drankjes”

Stadcafé en Restaurant Het Refter
Geclassificeerd als nr. 65 van 223 Restaurants in Zwolle
29 september 2019 beoordeeld

Samen met vrienden lekker biertjes gedaan hier. Erg veel keuze in speciaal biertjes. Bestellen werd snel geleverd en in juiste glas.

Datum van bezoek: juli 2019

18 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag 14 september bij t Refter geweest. Na de vorige keren die altijd goed verliepen vandaag een duidelijk mindere ervaring. Na ongeveer een half uur wachten werd onze bestelling opgenomen, die na weer ongeveer een half uur werd gebracht (een bier en een wijn). Toen 50 minuten na de bestelling de flammkuchen er nog niet was zijn we gaan afrekenen. Deze laatste stond al wel op de rekening, maar werd na reclamatie direct eraf gehaald. Geen idee waar het precies aan lag, maar 1 van de personeelsleden liep ogenschijnlijk als een kip zonder kop over het terras om bestellingen op te nemen, waardoor het voor de anderen erg lastig werd om te zien wie besteld had en wie niet. Tenminste, dat is het idee dat wij kregen. Gezien de hoeveelheid verschillend bier kom ik hier echter zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019
9 september 2019 beoordeeld

Een erg leuke tent om een paar biertjes in de zon te drinken. De ober had veel kennis van bier, dus we lieten ons verassen. Dat ging top. Vooral IPA's zijn goed hier.

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op goed geluk naar binnen gestapt op vrijdagavond en gelukkig nog een plekje, zat al behoorlijk vol. Bediening was erg druk dus bestellen liet even op zich wachten. Het eten was heerlijk (kip saté), ruime porties. De vele keus uit speciaal bieren maakt het bezoek aan dit sfeervolle restaurant meer dan waard! Een nadeel: het is een erg hoog gebouw en daardoor galmt het binnen nogal, hierdoor soms lastig elkaar te verstaan.

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker wat gedronken op het mooie terras, zeer vriendelijk personeel. En een mooie zeer uitgebreide bierkaart!

Reizigers die Stadcafé en Restaurant Het Refter bekeken, bekeken ook

In Stadcafé en Restaurant Het Refter geweest? Deel je ervaringen!