“Heel gewoon”

Stadcafé en Restaurant Het Refter
Geclassificeerd als nr. 50 van 224 Restaurants in Zwolle
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie/gebouw is mooi. Hoog plafond. Meubilair is eenvoudig. De menukaart is vrij simpel met geen heel bijzondere zaken maar genoeg keuze. Al was de aardbeien cheesecake heel erg lekker. Vriendelijk personeel. Heel veel verschillende bieren op tap.

Datum van bezoek: mei 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig personeel en eten was redelijk. Wel een beetje vreemd om 5 min na het bestellen al alles op tafel te hebben staan. Alsof je in de luxere versie van MacDonalds zat. Over de muis die ik in het restaurant zag lopen zal ik het verder maar niet hebben...

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld

Gezellige zaak met vooral veel bier. Ook lekkere borrelsnacks. Spontane bediening en elk bier wordt in het juiste glas geserveerd.

Datum van bezoek: maart 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie horeca gelegenheid. We hadden een afscheidsborrel van 2 collega’s. Je kunt er heel leuk zitten. Het is erg groot, waardoor je toch apart kunt zitten met een redelijke groep. Het is heel hoog (oude kerk?). En erg lawaaierig. Dat is wel een nadeel. Collega’s die een paar plekken van je af zaten, kom je gewoon niet verstaan. Personeel is goed. Let goed op. We hebben een paar borrelplanken gehad, die echt goed waren. Geen rommel, gewoon lekker spul.

Datum van bezoek: februari 2019
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig sfeervol pand, zeer uitgebreide bierkaart, lekkere wijn en goede borrelhap. Je kunt er ook een hapje eten.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Stadcafé en Restaurant Het Refter bekeken, bekeken ook

In Stadcafé en Restaurant Het Refter geweest? Deel je ervaringen!