StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Voor de vijfde keer naar de Librije geweest. Uiteraard overnachting in het hotel. Ontvangst zoals voorheen echt top. Bij ontvangst een bietensapje en wat lekkers. Daarna na kamer, hier merkte je dat de kamers al wat langer meegaan. Nog steeds heel mooi en smaakvol ingericht, echter wat kleine details in afwerking. Een lamp aan het plafond waar de naden van loszaten, vloer die niet goed gezogen was, en zo nog wat kleine dingetjes. Het ontbijt was eigenlijk een klein dompertje met wat wij in het verleden gewent waren. Laat het helder zijn, het was echt heerlijk hoor, maar voor wat je betaald erg weinig. Eerlijk is eerlijk zaten wij nog vol van het diner, dus prima. Echter met wat je betaald en krijgt ligt niet in verhouding. Door het diner van de avond ervoor, wat een beleving op zich is kijken wij terug op een leuk weekend. Wij kunnen dit iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Met pijn in mijn hart kan ik de librije dit keer niet zo goed beoordelen. Na 4,5 jaar zijn we weer terug gekomen aangezien we een top eerste keer hadden. Hoewel het restaurant weer een waar feestje was viel het hotel daarin toch tegen.
We werden super vriendelijk ontvangen met een hapje en drankje. Toen we begeleid werden naar onze kamer viel het mij op dat de vloerbedekking vuil was en gestofzuigd moest worden. De kamer ziet er in eerste op zich mooi uit. Maar toen we onze oplader in het contact staken viel deze bijna uit de muur. De douche straal gaat niet mooi rechtdoor maar spuit daarin tegen tegen de muur en fatsoenlijk douchen is dan best moeilijk.
Bij het douchen komen er rare geluiden uit het toilet. Je ziet dat de kamer erg gedateerd is en een update mag hebben. Zeker voor het feit dat we 335 euro betaalden voor 1 nacht. Voor zo'n bedrag mag je echt wel een kamer zonder gebreken verwachten en die op en top schoon is.

4,5 jaar geleden was het ontbijt een waar feestje en hoewel het nog steeds lekker was wat we kregen was het niet zijn geld waard. Voor 40 euro pp mag je iets meer verwachten. Toevallig zaten wij bij de zoetigheden maar dit werd niet geserveerd en moesten we zelf pakken. Ook waren er croissants en andere zoete broodjes maar deze werden ons niet aangeboden.
Al met al misten ik de puntjes op de i.
Het zijn soms de kleine dingen die het doen zoals een flesje water mee in de auto die we eerste keer wel kregen en nu ook weer niet.
Erg jammer want restaurant is subliem maar hotel scoort beneden maat!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Na zo'n mooi diner met dito wijnarrangement is het maar goed dat we hier ook mochten slapen. Wat een heerlijke kamers en aan alles is gedacht en als ik alles zeg bedoel ik ook echt "ALLES". Dit moet je ervaren. Als ik dan toch een klein negatief puntje moet melden dan is het dat de verlichting wat aan de magere kant is. Maar die heb je eigenlijk ook niet echt nodig. Therese weet hoe je een en ander aan moet kleden. Niet altijd precies mijn smaak maar het past wel!.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019 via mobiele applicatie

Na de beleving in het restaurant kan je heerlijk wegdromen in 1 van de heerlijke kamers boven. Na het wijn arrangements is de lift raadzaam, en plof je neer op je zalige bed. De verduistering is al voor je dicht gedaan waardoor je heerlijk uit kan slapen. De kamer is zeer sfeervol ingericht en ligt vol typische nederlandsche verassingen. Het ontbijt is vervolgens weer geheel in stijl fantastisch bereid en het toetje op je verblijf. Laat je volledig in de watten leggen en doe het!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Schitterend hotel, tot in de kleinste details, aan alles is gedacht.

De hele beleving begint al bij het uiterst vriendelijke ontvangst, direct een hapje en een drankje, bagage wordt opgehaald en naar de kamer gebracht, valed parking, noem maar op. Zelf hoef je enkel te genieten en te ontspannen. Werkelijk schitterende kamer, ook deze is met grote zorg ingericht. Een heerlijk bed, mooie badkamer, en ook hier weer een heerlijk hapje in de koelkast.

Waarschiijnlijk de mooiste en fijnste kamer die wij ooit gehad hebben

Datum van verblijf: september 2019