Beoordeeld op 16 oktober 2019 via mobiele applicatie

Na de beleving in het restaurant kan je heerlijk wegdromen in 1 van de heerlijke kamers boven. Na het wijn arrangements is de lift raadzaam, en plof je neer op je zalige bed. De verduistering is al voor je dicht gedaan waardoor je heerlijk uit kan slapen. De kamer is zeer sfeervol ingericht en ligt vol typische nederlandsche verassingen. Het ontbijt is vervolgens weer geheel in stijl fantastisch bereid en het toetje op je verblijf. Laat je volledig in de watten leggen en doe het!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Schitterend hotel, tot in de kleinste details, aan alles is gedacht.

De hele beleving begint al bij het uiterst vriendelijke ontvangst, direct een hapje en een drankje, bagage wordt opgehaald en naar de kamer gebracht, valed parking, noem maar op. Zelf hoef je enkel te genieten en te ontspannen. Werkelijk schitterende kamer, ook deze is met grote zorg ingericht. Een heerlijk bed, mooie badkamer, en ook hier weer een heerlijk hapje in de koelkast.

Waarschiijnlijk de mooiste en fijnste kamer die wij ooit gehad hebben

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019

In combinatie met een diner in de Librije geboekt; wat een heerlijke ontvangst: de auto werd leeggehaald en de bagage naar de kamer terwijl de auto geparkeerd werd. Een heerlijke luxe.
Eerst even wat drinken en een hapje, toen naar de kamer. We hadden de suite op de eerste verdieping; wat een heerlijke luxe voor een nacht. De uitleg was correct maar had iets uitgebreider gemogen wat de bediening van de verlichting enzo betreft; we hadden daar steeds "ruzie" mee.
Op de kamer waren ook drankjes in de koelkast en ook weer een lekker hapje.
Het bed is groot, ruim en ligt heerlijk; toen we na het eten boven kwamen, waren de gordijnen dicht, het bed open en een lampje aan, weer zo een heerlijke verwennerij.
De douche is heerlijk, lekker ruim.
De volgende morgen een heerlijk ontbijt, niets "buffet" maar heerlijk a la carte (het hamburgertje was heerlijk).
Toen we wilden vertrekken stond de auto weer voor de deur, en er was hulp voor de bagage.
Nog een kersje op deze toch zo heerlijke taart: een flesje water met fruit in de auto voor de terugweg... perfect!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 juli 2019

Het hotel bij "Het Restaurant" maakt helemaal waar wat de reputatie belooft. Gastvrij en kundig personeel, een fantastische kamer met allerlei prachtige elementen: design, humor en verwennerij. Comfortabel bedden, gekoelde kamer. Rustig, ondanks dat de kamers aan de binnenplaats met het restaurant grenzen.

Ook een geweldig ontbijt!

Dit alles voegt echt iets toe aan de diner-ervaring in het restaurant.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019

Zoals verwacht -- gewoonweg TOP !! Fantastische vriendelijke hulpvaardige service vanaf het moment dat je aankomt !! Kamer modern en zeer goed ingericht, Comfortabel bed, gewoon alles goed !!
Compliment !!

Datum van verblijf: mei 2019