“ontbijt”
Beoordeling van Apart! food & drinks

Apart! food & drinks
Geclassificeerd als nr. 107 van 224 Restaurants in Zwolle
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

via b en b ontbijt mogen nuttigen. netjes, vriendelijk en ruim voldoende voor weer een dag Zwolle bekijken.

Datum van bezoek: januari 2019

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga je er heen voor ontbijt is de deur gesloten. Staat niet oo de site dat het restaurant in de ochtend gesloten is. Heel vervelend. Op de site staat dat het restaurant open is en de deur is gesloten

Datum van bezoek: oktober 2018
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al die kleine gerechten, waar je ook nog eens vol van raakt. Een smaakvolle avond met steeds een ander gerechtje op je bord. Het concept is erg leuk en apart!

Datum van bezoek: april 2018
11 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen. Verrassend viergangen menu. Heerlijk soepje, drie voorgerechtjes, vier hoofdgerechten, twee toetjes. Het zag er ook fantastisch uit.
Je eet van alles en toch niet teveel. Bijna de heerlijke frietjes vergeten.
We komen zeker terug!!

Datum van bezoek: juni 2018
9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan de stad in om even wat te eten. We kwamen bij Apart! terecht. De vriendelijke bediening raadde ons het verrassingmenu aan. Lekker 10 mini-bordjes met van allerlei.
Heerlijk gegeten en voldaan weer naar huis. Top! Een aanrader

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Apart! food & drinks bekeken, bekeken ook

In Apart! food & drinks geweest? Deel je ervaringen!