“Deur dicht”
Beoordeling van Apart! food & drinks

Apart! food & drinks
Geclassificeerd als nr. 109 van 224 Restaurants in Zwolle
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga je er heen voor ontbijt is de deur gesloten. Staat niet oo de site dat het restaurant in de ochtend gesloten is. Heel vervelend. Op de site staat dat het restaurant open is en de deur is gesloten

Datum van bezoek: oktober 2018

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al die kleine gerechten, waar je ook nog eens vol van raakt. Een smaakvolle avond met steeds een ander gerechtje op je bord. Het concept is erg leuk en apart!

Datum van bezoek: april 2018
11 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen. Verrassend viergangen menu. Heerlijk soepje, drie voorgerechtjes, vier hoofdgerechten, twee toetjes. Het zag er ook fantastisch uit.
Je eet van alles en toch niet teveel. Bijna de heerlijke frietjes vergeten.
We komen zeker terug!!

Datum van bezoek: juni 2018
9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan de stad in om even wat te eten. We kwamen bij Apart! terecht. De vriendelijke bediening raadde ons het verrassingmenu aan. Lekker 10 mini-bordjes met van allerlei.
Heerlijk gegeten en voldaan weer naar huis. Top! Een aanrader

Datum van bezoek: februari 2018
2 februari 2018 beoordeeld

Even een lekkere lunch willen nemen en dan zo heerlijk verrast worden met een bijzonder 'tapas-achtig arrangement'. Onze selectie kwam uit op een uitstekend samenspel van verschillende smaken, sfeervol gepresenteerd en begeleid met een uitstekende wijn. En dat zo onverwacht, zo midden in hartje Zwolle. Een plek om terug te komen!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Apart! food & drinks bekeken, bekeken ook

In Apart! food & drinks geweest? Deel je ervaringen!