“Omfiets frites!”
Beoordeling van Swolsch Friethuys

Swolsch Friethuys
Geclassificeerd als nr. 31 van 224 Restaurants in Zwolle
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dit opnieuw weer heerlijk.
Keurige en vlotte bediening. Buiten frites eten op 3 januari grandioos.
Een prima portie en niet te vergeten de huisgemaakte frikandel. Niet te versmaden. Een flesje rood bronwater erbij en we aten voor minder dan € 14,00.
Graag tot de volgende keer.

Datum van bezoek: januari 2019

14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals vorig jaar, heerlijke frites. NIET voor niets de beste van Nederland. Dit is nog altijd een TOP snackbar. Prima bediening, attent en vlug.
De kwaliteit van de patat en de frikandel van het huis zijn heerlijk

De prijs gelukkig "normaal '.
Een terechte winnaar .
Hier gaan we zeker bij een volgend bezoek aan Zwolle nogmaals naar toe!!
Onze complimenten en van harte aanbevolen.

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Friet op zn best. Krokant van buiten zacht van binnen. Snelle bediening en de mayo in een apart bakje aan de zak.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Haal de hamburger liefst eerder dan vandaag van de kaart. Het vlees zelf lijkt er niet eens op, er komt een beetje ketchup bij en teveel uit en dat was het.

Doet niet af aan het feit dat de patat altijd goed is, evenals alle andere snacks.

Datum van bezoek: september 2018
8 augustus 2018 beoordeeld

Nadat het Swolsch Friethuys afgelopen jaar nr. 1 werd in de welbekende AD-test, moesten wij deze natuurlijk ook testen. Nadien al meerdere keren terug geweest, want de eerste prijs was dik verdiend. De patat is verrukkelijk en ook de snacks, zoals bourgondische kroket en huisgemaakte frikandel (lijkt eigenlijk niet eens op een normale!) zijn aanraders.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Swolsch Friethuys bekeken, bekeken ook

In Swolsch Friethuys geweest? Deel je ervaringen!