“Heerlijk ijs!”
Beoordeling van IJssalon Salute B.V.

IJssalon Salute B.V.
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Dessert in Zwolle
3 weken geleden beoordeeld

Veel keus met heerlijke smaken. En eindelijk een keer lekkere fatsoenlijke bollen. Het is een afhaal ijssalon met wel een paar tafeltjes voor de zaak. Er is daar geen bediening. Je kunt er wel even rustig zitten je ijsje eten. Met mooi weer moet je wel geduld hebben. Vaak een werkelijke hele lange rij zien staan.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl we aan het winkelen waren in dat gezellige Centrum van Zwolle hadden we trek in een ijsje. Dus wij naar deze ijssalon. Er stond een lange rij en het terras zat vol dus dat was een goed teken. Het is het lekkerste ijs dat we in lange tijd gegeten hadden. Zoveel smaken,moeilijk om een keuze te maken. Echt een aanrader!

13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig komen we hier (deze week al twee keer), om even een ijsje te halen. Vaak een lange rij maar het is het wachten zeker waard!

Veel verschillende smaken. Bueno en stroopwafel zijn zeker aanraders!

5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben bijna tot aan de laars van Italië geweest maar heb niet zulk lekker ijs gevonden als bij “Salute” in Zwolle.
Voor dit ijs maak je tijd bij het shoppen in Zwolle, voor dit ijs loop je graag iets verder( helaas bevindt de salon aan het einde van de winkelstraat )voor dit ijs ga je zitten en genieten met je ogen dicht.
Dit ijs verdient een vol romige tien met een topping van echte vruchten!
Prego!!

4 mei 2019 beoordeeld

Hier hebben ze heerlijk verschillende ijs smaken. Het is niet voor niks dat er altijd zo langer rijen buiten staan met mooi weer.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die IJssalon Salute B.V. bekeken, bekeken ook

In IJssalon Salute B.V. geweest? Deel je ervaringen!