“eetcafe zonder allure”
Beoordeling van De Admiraal

De Admiraal
Reserveren met
De Admiraal is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 36 van 207 Restaurants in Zwolle
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zwolle is leuk en smaken verschillen alleen hier is naar mijn mening meer smaak toe te voegen. De bediening is prima en vriendelijk maar wat er opgediend wordt laat veel te wensen over. sla die prefab uit de koeling komt en zalm ( voorgerecht) waar kraak nog smaak aan zit. Duur is het niet maar alles lijkt prefab zonder enige creativiteit. zonde naar mijn mening.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant ziet het restaurant er behoorlijk chique uit. Is ook logisch omdat het een 18e eeuws herenhuis is. Toch zijn de prijzen zeer gemiddeld en goed en lekker eten. Bediening is daarnaast gastvrij en geeft de nodige informatie bij het serveren. Aanrader

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte restaurant, waar een fijne sfeer hangt. Het eten was prima, en voldoende keuze. Gevoelsmatig heb ik wel dat men veel geld vraagt voor wat je geserveerd krijgt.

24 januari 2018 beoordeeld

Leuk ingericht en sfeervol, bediening vriendelijk en behulpzaam. Tjonge, weet niet wat er met die bbq was, maar het was er erg rokerig en ik vond het vlees ook een veel te sterke rooksmaak hebben. Had er zelfs volgende dag nog last van (maagpijn). Jammer, vond het wel een leuke tent.

22 januari 2018 beoordeeld

Goede porties, leuke bediening, goede prijs/kwaliteit Goed bereikbaar, in Centrum Zwolle. Hond welkom!

Reizigers die De Admiraal bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In De Admiraal geweest? Deel je ervaringen!