“Aanrader”

Restaurant De Molenmeester
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Staphorst
Keukens: Frans, Nederlands
25 maart 2018 beoordeeld

Gastvrij restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Alles wordt met zorg en aandacht gedaan: het bereiden van de gerechten, het serveren, de uitleg bij de gerechten. Voor harhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2017

13 maart 2018 beoordeeld

De Molenmeester heeft geen echt menu, maar er wordt overlegd wat je niet wilt eten. Dus een echte verrassing.
Je hebt de keus in een 3, 4 of 5-gangen diner. Wij kozen voor 3 gangen; met de heerlijke tussendoortjes bleek het meer dan genoeg. In totaal een voortreffelijke maaltijd.
Ook de bediening was uitstekend. Jammer dat het restaurant later dit jaar gaat sluiten.
Nog maar gauw een keer terugkomen.

Datum van bezoek: maart 2018
29 januari 2018 beoordeeld

We hebben op doorreis in de Molenmeester gegeten.
Wat een verrassende en fantastische ervaring.
We kozen voor 3 gangen en het leken er wel 5 met heerlijke tussendoortjes.
Toen we dachten het toetje op te hebben en wilden afrekenen bleek het toetje nog onderweg te zijn.
Ook kwalitatief erg goed eten, biologisch en precies goed klaargemaakt.
Er wordt geserveerd wat die dag is geselecteerd, dus elke dag verrassingsmenu, maar er werd wel voldaan aan onze dieetwensen, ik geen gluten, mijn vriendin geen vlees (kreeg vis)
> hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: januari 2018
24 januari 2018 beoordeeld

Gastvrije ontvangst, de eigenaren zijn persoonlijk zeer betrokken bij het genieten van de gast tijdens het diner

Datum van bezoek: december 2017
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeven personen heerlijk gegeten. Gezellig aan de ronde tafel. Restaurant is van binnen en van buiten sfeervol. Alles was lekker en het hoofdgerecht helemaal top!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Restaurant De Molenmeester bekeken, bekeken ook

Staphorst, Overijssel

In Restaurant De Molenmeester geweest? Deel je ervaringen!