“Uitstekend eten en erg prettige service!!”
Beoordeling van Restaurant De Molenmeester

Restaurant De Molenmeester
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Staphorst
Keukens: Frans, Nederlands
29 januari 2018 beoordeeld

We hebben op doorreis in de Molenmeester gegeten.
Wat een verrassende en fantastische ervaring.
We kozen voor 3 gangen en het leken er wel 5 met heerlijke tussendoortjes.
Toen we dachten het toetje op te hebben en wilden afrekenen bleek het toetje nog onderweg te zijn.
Ook kwalitatief erg goed eten, biologisch en precies goed klaargemaakt.
Er wordt geserveerd wat die dag is geselecteerd, dus elke dag verrassingsmenu, maar er werd wel voldaan aan onze dieetwensen, ik geen gluten, mijn vriendin geen vlees (kreeg vis)
> hier komen we zeker nog eens terug.

24 januari 2018 beoordeeld

Gastvrije ontvangst, de eigenaren zijn persoonlijk zeer betrokken bij het genieten van de gast tijdens het diner

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeven personen heerlijk gegeten. Gezellig aan de ronde tafel. Restaurant is van binnen en van buiten sfeervol. Alles was lekker en het hoofdgerecht helemaal top!

2 december 2017 beoordeeld

Met onze beste vrienden lekker gegeten . 4 gangen diner met een amuse vooraf.
Uitstekende smaken en mooi opgemaakt. Afsluitend toetje 2x was bijzonder goed.

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk. Door de aardige bediening voelden we ons heerlijk verwend. Prijs naar Staphorster maatstaven: meer dan schappelijk. Aanrader!

Reizigers die Restaurant De Molenmeester bekeken, bekeken ook

Staphorst, Overijssel

In Restaurant De Molenmeester geweest? Deel je ervaringen!