“kerstavond diner”

Restaurant De Molenmeester
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Staphorst
Keukens: Frans, Nederlands
24 januari 2018 beoordeeld

Gastvrije ontvangst, de eigenaren zijn persoonlijk zeer betrokken bij het genieten van de gast tijdens het diner

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeven personen heerlijk gegeten. Gezellig aan de ronde tafel. Restaurant is van binnen en van buiten sfeervol. Alles was lekker en het hoofdgerecht helemaal top!

2 december 2017 beoordeeld

Met onze beste vrienden lekker gegeten . 4 gangen diner met een amuse vooraf.
Uitstekende smaken en mooi opgemaakt. Afsluitend toetje 2x was bijzonder goed.

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk. Door de aardige bediening voelden we ons heerlijk verwend. Prijs naar Staphorster maatstaven: meer dan schappelijk. Aanrader!

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 3 gangen menu gegeten met tussendoor verscheidene lekkere hapjes. De bediening is zeer gastvrij, netjes en toch laagdrempelig. Binnen het menu is er aandacht voor biologisch en lokaal eten, wat de beleving en smaak ten goede komt. Heerlijk buiten op het terras gezeten, met op de achtergrond de molen en het geluid van scharrelende kippen. De prijsklasse €€€€ is overdreven, we aten met zijn 2en: rekening onder €100. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: bezoek deze parel!

Reizigers die Restaurant De Molenmeester bekeken, bekeken ook

Staphorst, Overijssel

In Restaurant De Molenmeester geweest? Deel je ervaringen!