“Heerlijk en gemoedelijk.”
Beoordeling van de Stadsherberg Kampen

de Stadsherberg Kampen
Geclassificeerd als nr. 2 van 44 Restaurants in Kampen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat wij mannen al een paar jaar zaken met elkaar hadden gedaan en daardoor een presentatie hebben gehouden bij Qoore (qoore.nl) leek heet ons goed om de vrouwen ook kennis met elkaar te laten maken.
Dat hebben we gedaan bij de Stadsherberg.
Echt heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.

Ga zo door beste mensen.

Wij komen zeker weer bij jullie.

22 mei 2018 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten met een grote groep van 13 personen . De kaart is niet uitgebreid maar het eten is verder voortreffelijk klaar gemaakt. Met name de struisvogelbiefstuk kunnen wij aanbevelen. De ambiance is super. Maar wat wil je met zo'n prachtig uitzicht. De bediening maakte bij ons wat kleine foutjes (onder andere de rare en medium rare biefstukken door elkaar halen; ook moest er een enkele keer wat lang gewacht worden op het drinken. Een bediening is subliem als ze spontaan vragen, waarom je komt (bijvoorbeeld een verjaardag of in ons geval een zo veel jarig huwelijk. Helaas is dat bij ons niet gedaan. Daar staat dan weer tegenover dat de bediening zeker zeer vriendelijk was. Verder kun je hier enkele zeer goede bieren krijgen, zoals Brugges Zot. Ook hebben ze een prima wijnkaart. Er is een traplift voor minder valide mensen en er zijn ruime toiletten. Het parkeren voor de deur is niet gratis. Dat is het wel aan de overkant van de brug waar een groot parkeerterrein is.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig met z'n zessen gegeten en gezeten in de serre met prachtig uitzicht over de IJssel.
Ondanks een klein ongelukje van de bediening (wat overigens heel goed is opgelost!), geven we dit restaurant een ruime voldoende!

2 april 2018 beoordeeld

Top locatie in hart van Kampen met uitzicht over de IJssel en op de stadsbrug van Kampen. Mooie menukaart, eenvoudig maar met mooie en goede gerechten. Voor elk wat wils. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De opgediende gerechten zijn keurig opgemaakt, een lust voor het oog. De porties zijn van het goede formaat en zeker niet te klein. Bij het hoofdgerecht zit voldoende garnituur en indien nodig wordt dit goed aangevuld. Goede wijnkaart en afgestemd op de gerechten. De bediening is zeer gastvrij, heeft kennis van zaken en is professioneel zoals het te doen gebruikelijk is en moet in een goedlopend restaurant. Dit restaurant is door zijn gerechten en zijn ligging aan de IJssel een echte aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.

15 maart 2018 beoordeeld

We hadden zin in iets bij de koffie en we bestelden een tosti. Geen voorverpakte tosti maar een van eigen gebakken brood met alleen kaas (ik ben vegetariër)
Meestal is een tosti not done voor mij, want dan zit er (voorverpakt) ham bij.
Deze was heerlijk. En het uitzicht op de Ijssel en boten die de brug passeren was leuk.

Reizigers die de Stadsherberg Kampen bekeken, bekeken ook

Kampen, Overijssel

In de Stadsherberg Kampen geweest? Deel je ervaringen!