TripAdvisor
Kampen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Smakelijk maar fouten in bediening”
Beoordeling van De Bottermarck

De Bottermarck
Een tafel reserveren
wo 23-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 54 Restaurants in Kampen
Keukens: Belgisch, Nederlands
14 september 2019 beoordeeld

Eten op een historische plek in een prachtige stad. Een wandeling over de IJssel en het schilderachtige Kampen doemt op. Ook het restaurant zit in een oud pand. Mooie wit gedekte tafels en ook het eten is heerlijk. De carpaccio wordt op een opvallende manier gepresenteerd, namelijk niet ‘plat liggend’ maar als staand rolletje. Heerlijk is ook de mosterdsoep, net als de visgerechten. Iets meer uitleg over wat er op het bord ligt, was wel fijn geweest. Ook het dessert is een plaatje: een eetbaar potje met chocola en ijs. Als de rekening komt, zijn we minder blij. Er was geboekt met een korting en die is niet doorberekend. De bediening erkent meteen de fout en komt met een nieuwe rekening. Pas als we al lang en breed thuis zijn, zien we toch een fles water op de rekening staan. Terwijl we toch echt vroegen om kraanwater. We mochten gewoon uit de waterfles tappen, „daar doen we niet moeilijk over”. Jammer dat ie dan toch weer op de rekening wordt gezet.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld

Het eten vonden wij redelijk maar wij hadden er toch veel meer van verwacht. Vooral door de beoordelingen en de circa 15 stickers van de Michelin Guide die op de voorgevel van het pand zijn geplakt.
De bediening was een aanfluiting, onattent, ongeïnspireerd en ongeorganiseerd. Diverse keren te lang moeten wachten, bestellingen vergeten en natuurlijk ook weer een fout op de rekening. De 50% korting van thefork werd ook niet goed berekend. Zelden zo iets meegemaakt bij een restaurant van deze statuur, erg jammer en onnodig wat mij betreft, zo jaag je de klanten weg.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons vieren hebben wij gekozen voor het 4 gangen menu. Erg gevarieerd en mooi opgemaakte borden. Heerlijk gegeten. Wel was het restaurant erg warm.

Datum van bezoek: juli 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Een leuk en goed ingericht restaurant. De gerechten waren erg smaakvol, en zagen er ook mooi uit. De service van de ober was een heel ander verhaal. Versuft en duidelijk geen zin. Het Bestek liet hij bij bij elke tafel vallen, maar ook wijn morsen en zelfs het water over de borden. Nog nooit mee gemaakt!! En daarbij werd de korting van de Fork app niet verrekend, terwijl wij dit bij binnenkomst al gemeld hebben en hij het controleerde en nu ontkende dat onze naam in de reservering stond. Dus heb ik hem dat even aangewezen en werd het met heelveel tegenzin toch verrekend. Erg jammer dat een goed restaurant door slecht personeel een slechte recensie krijgt.

Datum van bezoek: juli 2019
20 juni 2019 beoordeeld

Het eten wordt snel geserveerd , maar is erg weinig. Het drinken is belachelijk duur.
Een tapbier en een glas sparood 8,95. Voor ons nooit weer.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De Bottermarck bekeken, bekeken ook

In De Bottermarck geweest? Deel je ervaringen!