Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

Toplocatie aan de Ijssel. Ernst & Janneke zijn zo ontzettend gastvrij! Mooie verhalen, prachtige B&B. Wij hadden kamer Ijsselzicht. Prima bedden, heerlijk geslapen. Zaaaaalige douche, fijne woonkamer. Gratis koffie&thee maar ook minibar (tegen zeer schappelijke prijs). We voelden ons geen gasten, we voelden ons thuis.
Ernst & Janneke zijn een liefdevol echtpaar met passie voor hun B&B, dat spat er vanaf.
Een heerlijke plek om te mogen vertoeven.
Wij komen zeker terug, en we kunnen deze plek iedereen aanraden!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2017

Mevrouw staat je in de deur al op te wachten met een grote glimlach op haar gezicht. De meneer haalt meteen je koffer op en voor je het weet staat die al op je kamer. Geweldige ontvangst met koffie en verschillende soorten koek in de kamer die bij je slaapkamer hoort. Er staat een Nespresso-apparaat op je kamer, een koelkast, een gezellige (elektrische) openhaard, een sofa, enz..En het uitzicht over de IJssel is fantastisch! Het ontbijt is overweldigend!!!! Zooooo heerlijk allemaal. Als de gastheer eenmaal op zijn praatstoel zit kan hij uren lang de meest verrukkelijke verhalen vertellen.

Kamertip: We hadden een kamer met IJssel-uitzicht. Prachtig.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 juni 2017

We waren er slechts één nacht om een aantal dingen te regelen in Hattem de volgende dag, maar wat een heerlijke avond/nacht/ochtend hadden we hier! Ontzettend gastvrij onthaal, een fantastisch, sfeervolle, ruime en gezellige kamer, heerlijke bedden en een prima douche.
Wij hadden uitzicht op de IJssel (de andere kamer op de molen) en dat was heerlijk om 's ochtends even naar buiten te staren. Het ontbijt was vorstelijk, met brood gemaakt van graan van de molen ernaast en eieren van eigen kippen.
En desgewenst zal de molenaar zijn geheim/verhaal aan u vertellen - vraagt hem gerust!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 11 februari 2017

Een warme ontvangst, een heerlijke kamer met prachtig uitzicht op molen en IJssel, een uitermate comfortabele badkamer, een vorstelijk ontbijt en een meesterlijke gastheer. Wat wil je nog meer als je een paar dagen wilt doorbrengen in deze prachtige omgeving? Als wij weer eens in de buurt van Zwolle willen overnachten, staat 'Het geheim van de molenaar' eenzaam bovenaan op ons verlanglijstje.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Wij hebben het Geheim ontdekt! De molenaer is geen molenaar, maar een uitstekend gastheer voor wie niets teveel is om het zijn gasten naar de zin te maken. Het ontbijt is werkelijk heerlijk, maar ook de kamers zijn smaakvol en met oog voor detail ingericht. De stad Kampen en omgeving zijn zeer de moeite waard en we kwamen in 4 dagen tijd tekort om alles te zien. De kamers beschikken over een uitstekende Wifi verbinding, geschikt voor streaming video.

Kamertip: Wij hadden de kamer IJsselzicht. Molenzicht is iets kleiner, maar heeft wel een bubbelbad.
Datum van verblijf: juli 2016