“Asociaal rijgedrag”

Holland Pannenkoeken
Geclassificeerd als nr. 10 van 54 Restaurants in Kampen
Keukens: Hedendaags
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vol tegen de rijrichting inrijden op de IJsselkade. Gevaarlijk en erg asociaal. Wat wil je uitstralen naar potentiële klanten?

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige bediening (ongeïnteresseerd) en matige pannekoeken die het wachten eigenlijk niet waard waren. Wel een leuke plek. Nu nog wat passie.

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wandelend door het centrum van deze mooie hanzestad kozen we voor de lunch dit restaurant. Nadat we ons binnen gesetteld hadden (4p) bestelden we om 12:07 onze pannenkoeken. Na lang wachten werden deze om 13:00 uitgeserveerd terwijl er in totaal 6 gasten waren (inclusief ons gezelschap). Mijn pannenkoek was goed van smaak maar niet erg warm.

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en gedronken, snelle service en heel fijne gezellige tuin.
Voor de kinderen is er een apart menu, ze krijgen kleurtjes en er is een hele toffe speelhoek met een keuken en een glijbaan!

Datum van bezoek: augustus 2018
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pannenkoeken, snelle service. Genoeg keus. Met een gezelschap waarvan iemand niet echt van pannenkoeken houdt, zijn er andere keuzes.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Holland Pannenkoeken bekeken, bekeken ook

Kampen, Overijssel
Kampen, Overijssel

In Holland Pannenkoeken geweest? Deel je ervaringen!