“The best there is!!!! ”
Beoordeling van Los Che

Los Che
Reserveren met
Los Che is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 44 Restaurants in Kampen
Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

I love all there food!!! The best there is!! Ik ga regelmatig even langs, en elke keer is het geweldig lekker!!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein restaurant met open keuken. Volgens native Argentijnse collega proef je hier het eten volgens de traditionele Argentijnse keuken. Geweldige steaks en vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier krijg je wat je mag verwachten van een Agentijns restaurant! Vers en mals vlees van de barbecue! Het eten is altijd goed en smaakt perfect! Of het nou om hun hamburger gaat, een hele kip of een biefstuk het is gewoon goed!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts bezoek gebracht aan los che we hebben genoten van alles wat we gekregen hebben. het isn aan rader voor mensen die even ies anders wilen

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bbq kip perfect gekruid en gebakken. Comfort food. Volgende keer weer met dochter en zus.

Reizigers die Los Che bekeken, bekeken ook

In Los Che geweest? Deel je ervaringen!