“Fantastisch”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Rotterdam, Nederland
2 beoordelingen
“Fantastisch”
Beoordeeld op 9 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

Ons verblijf in IJsseldelta Alpaca was grandioos. Vriendelijke ontvangst en wat een mooi huisje. Aan elk detail was gedacht en alles even kwalitatief ingericht. We hebben genoten van het heerlijke terras met 's avonds de zonsondergang, de Alpaca's voor de deur en de passie waarmee Bert over de dieren vertelde en ons meenam voor het voeren.
We hadden alle vrijheid en privacy, maar konden elk moment van de dag een beroep op Bert doen als het nodig was (was niet nodig :-)).
IJsseldelta is hoe het goede leven er uit ziet.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren