Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Het jugendstil gebouw is prachtig. Binnen heel mooi ingericht. Het gebouw komt hierdoor ook binnen volledig tot zijn recht. Daarnaast een vriendelijk ontvangst. Ontbijt is goed en geserveerd aan je tafel. We hebben genoten. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi aan de IJssel gelegen hotelletje in een fraai gerestaureerd pand. Ruime kamer met grote badkamer met ook ruime inloopdouche. Wel bijzonder dat de badkamer van onze kamer tevens de toegang tot de kamer vormde maar dat zal hier waarschijnlijk niet anders gekund hebben en is verder ook helemaal niet erg. Het merk doucheverzorging wat aangeboden wordt, zou trouwens niet onze eerste keus zijn voor een hotel als dit. Goede bedden en voldoende zitruimte maakte de kamer verder erg comfortabel. Eigenaren van het hotel heel aardig en behulpzaam. In de straat achter het hotel een eigen parkeerplaats waar parkeren gratis is. Ons verblijf was prettig en de zon zien opkomen boven de rivier door de grote ramen is bepaald spectaculair te noemen. Een minpunt is dat op maandagochtend al voor 6 uur veel luidruchtig verkeer over de kade racet en er dan van slapen niet veel meer komt als je een kamer aan de voorkant hebt. Wel een hotel waar we willen terugkomen bij een volgend bezoek aan Kampen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Kamers met een fraai uitzicht op de rivier, dan wel op de mooie binnenstad. Ruime kamers en goede matrassen. Eigen parkeerterrein. Goed ontbijt en een intelligente, vriendelijke ontvangst. Dat alles tegen een kleine prijs.
Wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 22 juni 2020

Onze hotelkamer had alles wat je van een modern hotel mag verwachten. Topkamers in een statig herenhuis. Met heel veel smaak en liefde ingericht dat merk je aan alles. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren. Gastvrij en betrokken bij de gast. Niet overdreven maar gedreven dat is denk ik het goede woord. Probleemloos, gratis parkeren en onze elektrische auto ook nog volgeladen. Top service! Ik hoop niet dat ik met deze recensie mij zelf in de vingers snij omdat er straks geen kamers meer te krijgen zijn. Ik beveel dit hotel zeer bij u aan, wij komen zeker terug!
Annefieke en Kees Prins

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad in Boetiek Hotel Kampen. Prachtige ruime kamer, mooi sanitair, heerlijke bedden en een prima ontbijt Gunstige ligging ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Kampen, direct aan de IJssel. Kortom heerlijk.

Datum van verblijf: december 2019