“Mooie locatie”

De Landije
Geclassificeerd als nr. 23 van 35 Restaurants in Giethoorn
Keukens: Nederlands
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak bij fietsknooppunt 62 ligt dit gezellige restaurant. De bediening was vlot en onze lunch was goed.

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

Gebied de Weerribben- wieden. Zeer mooi groots natuur gebied. Veel water, veel groen.
Smalle
wegen, slingerend door het gebied. De auto in de berm geparkeerd (gratis), daar stonden meer auto’s. Verderop is een woonwijk, daar kun je de auto ook zetten (gratis).

Bij restaurantje Landije dat we meteen tegen kwamen buiten gaan zitten. Het was een dag met volle zon, behoorlijk warm! Heel schattig terras, sfeervol ingericht. Mooie woonboerderijen rondom. Wij hebben er alleen een kop koffie gedronken.

Het viel mij erg mee, je hoort altijd dat het in Giethoorn overloopt van het toerisme, we hebben dat niet zo ervaren.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld

wij zijn vandaag naar giethoorn geweest.
we hadden 2 broodjes, een slaatje, een tosti (croque monsieur) en een portie frietjes besteld. allemaal vrij simpele gerechten om te maken lijkt mij (de volledige kaart bestond trouwens enkel uit dergelijke simpele gerechten). toch bleef het maar duren. na navragen bij de dienster (na lang wachten) kregen we als uitleg dat er veel volk tegelijk was toegekomen. na een uur en een kwartier hadden we nog steeds geen eten. druk of niet, dergelijk simpele gerechten moeten echt wel redelijk vlot bereid kunnen worden. we hebben dan uiteindelijk enkel onze drank betaald en zijn dan zonder te eten vertrokken, want toen bleek het na navragen nog een tijdje te zullen duren vooraleer het ging klaar zijn (toen al ongeveer een uur en 20 minuten gewacht!!!).

Datum van bezoek: juli 2019
4 juni 2019 beoordeeld

De vlotte en nette bediening van sfeervolle knusse horecabedrijf voorziet je snel van een mooi gepresenteerde lekkere hap en drankje.

Datum van bezoek: mei 2019
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De Landije ligt nog steeds in het historische hart van Giethoorn, maar wel even buiten het meest toeristische deel (rondom het Binnenpad). Dat merk je direct. Het is hier net even rustiger.
Wij zijn hier op een mooie dag neergestreken in de tuin voor een drankje. Een sfeervolle omgeving.
Het personeel was uitermate vriendelijk. De huiswijn was boven verwachting goed. En het prijsniveau was alleszins vriendelijk.
Bij een volgend bezoek aan Giethoorn strijken we hier zeker weer neer!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die De Landije bekeken, bekeken ook

Giethoorn, Overijssel
Giethoorn, Overijssel

In De Landije geweest? Deel je ervaringen!