3 september 2017 beoordeeld

De locatie is goed, op loopafstand van het oude Giethoorn, de kamer was schoon en ik had de mogelijkheid eerder in te checken dan normaal zonder hier extra voor te betalen! Het ontbijt is redelijk goed. Kortom hier kom ik wel weer terug!

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de door het hotel georganiseerde rondvaart. 1 uur en een kwartier met een prima gids door de grachten van Giethoorn en dat voor maar €6,- p.p. Gratis parkeren op enkele minuten lopen.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende locatie in het centrum van Giethoorn. Uitstekende en vriendelijke bediening. Onze kamers zijn wel aan renovatie toe, maar ieder jaar worden een paar kamers onder handen genomen. Lekker ontbijt en s'avonds steeds lekker gegeten in het restaurant. De ribbetjes zijn een aanrader.
Ideale uitvalsbasis voor een fietsvakantie.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
1 augustus 2017 beoordeeld

Hotel ligt op een prima locatie, aan het water en 5 minuten lopen van het "centrum" van Giethoorn. Voor de deur een groot en gratis parkeerterrein. Kleinschalig hotel met 20 kamers. Aller vriendelijkste en hartelijke ontvangst al bij de receptie. Personeel allemaal even aardig. Neem een kopje koffie met een Giethoornse bol (slagroom met advocaat) Aanrader ! Ontbijt prima, alles aanwezig. Kamers aan de kleine kant maar prima voor een nacht. Badkamer gerenoveerd, klein maar schoon en netjes. Dagmenu € 22,50 - 3 gangen, goed voor de prijs. Specialiteit zijn de spareribs, zagen er heerlijk uit en werden ook veel besteld. Er kunnen fietsen en fluisterbootjes gehuuurd worden, In verband met slechte weer zijn wij met de rondvaartboot meegeweest. € 6,00, leuke tocht van 5 kwartier en professionele gids ! Spreekt zijn talen goed! Mooie fietsroutes in de buurt.

Kamertip: Vraag kamer met terras
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje in Hotel Pergola. Prima locatie voor een weekendje er even tussen uit. Vriendelijk personeel. Compleet ontbijt. Kamer ad kleine kant. Tv gelukkig ook. Maar ach, als dat de min punten zijn. Bijbehorende restaurant is een aanrader, Heerlijk gegeten. Onze complimenten voor gastvrouw Elina. Heeft oog voor details en is er steeds op het juiste moment. Super.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner