Beoordeeld op 1 augustus 2017

Hotel ligt op een prima locatie, aan het water en 5 minuten lopen van het "centrum" van Giethoorn. Voor de deur een groot en gratis parkeerterrein. Kleinschalig hotel met 20 kamers. Aller vriendelijkste en hartelijke ontvangst al bij de receptie. Personeel allemaal even aardig. Neem een kopje koffie met een Giethoornse bol (slagroom met advocaat) Aanrader ! Ontbijt prima, alles aanwezig. Kamers aan de kleine kant maar prima voor een nacht. Badkamer gerenoveerd, klein maar schoon en netjes. Dagmenu € 22,50 - 3 gangen, goed voor de prijs. Specialiteit zijn de spareribs, zagen er heerlijk uit en werden ook veel besteld. Er kunnen fietsen en fluisterbootjes gehuuurd worden, In verband met slechte weer zijn wij met de rondvaartboot meegeweest. € 6,00, leuke tocht van 5 kwartier en professionele gids ! Spreekt zijn talen goed! Mooie fietsroutes in de buurt.

Kamertip: Vraag kamer met terras
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 20 februari 2017 via mobiele applicatie

Weekendje in Hotel Pergola. Prima locatie voor een weekendje er even tussen uit. Vriendelijk personeel. Compleet ontbijt. Kamer ad kleine kant. Tv gelukkig ook. Maar ach, als dat de min punten zijn. Bijbehorende restaurant is een aanrader, Heerlijk gegeten. Onze complimenten voor gastvrouw Elina. Heeft oog voor details en is er steeds op het juiste moment. Super.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2016 via mobiele applicatie

Perfecte locatie in Giethoorn met alles op loopafstand. Keurige kamers met vervelende bedden die uit elkaar schuiven en een badkamer die ernstig aan renovatie toe is (alles verouderd en schimmel in het ventilatierooster, zie foto). Bediening in het restaurant is vriendelijk, hoewel de keuze bij het ontbijt erg beperkt was. De receptioniste was niet vriendelijk en kwam erg ongeïnteresseerd over. Een knikje of goede morgen kon er duidelijk niet vanaf. Al met al was de prijs veel te hoog voor de kwaliteit die geleverd is. Helaas, maar hier komen wij niet nog eens.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven voor twee nachten in het hotel. Met name de locatie is fijn: aan het water, goed bereikbaar per auto en toch op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Ook bootverhuur is beschikbaar bij het hotel (diverse aanbieders). s nachts is het rustig voor het hotel, dus je kunt gerust met de ramen open slapen. Daarbij moet wel worden opgemerkt dat er gerookt kan worden op het terras en voor de kamers op de begane grond, wat vervolgens heel goed te ruiken is op de kamer. De kwaliteit van de bedden kan wat beter. Het personeel is heel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016

Meteen bij de parkeerplaats na een lange rit koffie met gebak en het tweede kopje koffie gratis. Hééérlijk! Leuke plek om even bij te komen. En geweldige rondvaartboot service. Zelden een Nederlander zo goed zijn talen horen spreken. Petje af! Het hotel zag er ook geweldig uit. Komen we zeker nog een keer om er te logeren!

Datum van verblijf: mei 2016