20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje in Hotel Pergola. Prima locatie voor een weekendje er even tussen uit. Vriendelijk personeel. Compleet ontbijt. Kamer ad kleine kant. Tv gelukkig ook. Maar ach, als dat de min punten zijn. Bijbehorende restaurant is een aanrader, Heerlijk gegeten. Onze complimenten voor gastvrouw Elina. Heeft oog voor details en is er steeds op het juiste moment. Super.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie in Giethoorn met alles op loopafstand. Keurige kamers met vervelende bedden die uit elkaar schuiven en een badkamer die ernstig aan renovatie toe is (alles verouderd en schimmel in het ventilatierooster, zie foto). Bediening in het restaurant is vriendelijk, hoewel de keuze bij het ontbijt erg beperkt was. De receptioniste was niet vriendelijk en kwam erg ongeïnteresseerd over. Een knikje of goede morgen kon er duidelijk niet vanaf. Al met al was de prijs veel te hoog voor de kwaliteit die geleverd is. Helaas, maar hier komen wij niet nog eens.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven voor twee nachten in het hotel. Met name de locatie is fijn: aan het water, goed bereikbaar per auto en toch op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Ook bootverhuur is beschikbaar bij het hotel (diverse aanbieders). s nachts is het rustig voor het hotel, dus je kunt gerust met de ramen open slapen. Daarbij moet wel worden opgemerkt dat er gerookt kan worden op het terras en voor de kamers op de begane grond, wat vervolgens heel goed te ruiken is op de kamer. De kwaliteit van de bedden kan wat beter. Het personeel is heel vriendelijk.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld

Meteen bij de parkeerplaats na een lange rit koffie met gebak en het tweede kopje koffie gratis. Hééérlijk! Leuke plek om even bij te komen. En geweldige rondvaartboot service. Zelden een Nederlander zo goed zijn talen horen spreken. Petje af! Het hotel zag er ook geweldig uit. Komen we zeker nog een keer om er te logeren!

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
1 augustus 2016 beoordeeld

Mijn bezoek was enkel het restaurant gedeelte , een vriendelijke service en vlotte bediening . Wij genoten er van een koffie met héérlijk gebak. Mooi en stijlvol interieur.
De rondvaartboot vertrekt vlakbij. Een niet te missen adres in het charmante Giethoorn !

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden