Botenverhuur Brunink
Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een geweldige dag voor het hele gezin.

De geweldige service van de eigenaren. Ten eerste konden een andere tijd afvaren dan standaard. Ten ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Berendje5
via mobiele applicatie
Top service

Donderdag last minute alle bootverhuren gebeld voor een sloep voor vrijdag, niets te krijgen ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
MoniqueO378
Wolvega, Nederland
Lees alle 17 beoordelingen

Beoordeeld op 27 september 2019

Een prima rondvaart, vakkundige en leuk uitleg van de omgeving, ook de minder leuke kanten die de bewoners mee maken o.a boodschappen halen, alles moet per boot of " kruiwagen of te voet " De inwoners die in het midden van Giethoorn wonen moeten hun auto parkeren aan de buiten kant van de stad.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

We konden langer genieten en alle bootjes voeren ons voorbij , Dat was de surplus van de vaartocht. Veel lol met iedereen gehad .

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Deze week zonder op voorhand te reserveren een bootje gehuurd voor de route van 2 uur. We vonden het bootje en de uitleg zeer goed. Het was jammer dat het zo druk was en sommigen geen rekening hielden met de andere bootjes, maar wel goed dat er ook een stuk bij was in open water. Het is wel aan te raden om het boottochtje te doen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Goede uitleg, vriendelijke mensen, prima boten! Leuke route gevaren van twee en half uur, onderweg met een picknick! Zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Op voorhand gereserveerd en een vriendelijke mevrouw en meneer aan de lijn gehad.
Service ter plaatse was goed.
Ook de boten waren meer dan degelijk.
Uitleg was voldoende en de prijs was zelfs iets minder dan in de rondliggende zaken.
Kortweg geen negatieve punten.

Datum van activiteit: mei 2018