Vandaag geopend: 09:30 - 19:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tour Grolsch Brouwerij - top!

4 weken geleden beoordeeld
Vera V
Top geregeld

Zeer mooie en duidelijke rondleiding , de moeite waard . Ook voor de niet bier drinker . Wim ... meer lezen

Beoordeeld op 30 augustus 2019
geejeekaa
Geesbrug, Nederland
Lees alle 145 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Fantastisch leuke Tour gehad door de Grolsch brouwerij, gegeven door Wim. Top combinatie van een filmpje over de historie, rondleiding door het brouw en bottel proces en als afsluiter een proeverij van de heerlijke (speciaal) bieren. Heel interessant en smakelijk. Bedankt Wim!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Op 23 augustus brachten wij met een internationale groep een bezoek aan de brouwerij. Na ontvangst werd de groep gesplitst in een Duits- en Engelstalige tour. De rondleiding was erg informatief, het was wel jammer dat er veel vullijnen niet draaiden. Alleen de blikkenlijn draaide maar het gaf wel een goed beeld van de productie.
Aan het eind van de tour konden we proeven in het proefcafé. Al met al een geslaagd uitje.

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Zeer mooie en duidelijke rondleiding , de moeite waard .
Ook voor de niet bier drinker .
Wim verteld vol enthousiasme en is ook leuk om als gastheer mee te maken

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Vanuit een vakantieorganisatie was de brouwerijtour als excursie georganiseerd. We waren met zo'n 50 mensen en het was geweldig! Het was een leuke rondleiding en een fantastische proeverij. Ik zou zo nog een keer gaan!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 25 juli 2019

Leuke tour. De tour begint met een film wat super leuk gedaan is. Vervolgens loop je langs de processen in de fabriek. Onderweg zie je nog een wand met alle reclames die grolsch ooit gevoerd heeft. En niet geheel onbelangrijk, aan het eind kun je een biertje proeven. Niet alles is op de tap aanwezig maar voldoende om meerdere biertjes te proeven!

Datum van activiteit: juli 2019