“Top”

Carlina's Latin Cuisine
Geclassificeerd als nr. 5 van 228 Restaurants in Enschede
Keukens: Zuid-Amerikaans
Wijk: City
Beschrijving: Maak kennis met echt LATIN FOOD. Wij zijn een ambachtelijke Zuid-Amerikaans restaurant. Alle gerechten worden vers en a la minuut voor u bereid vanuit onze open keuken, met ingrediënten die rechtstreeks uit Zuid-Amerika komen. De eigenares en tevens kokkin komt uit Colombia. Ons bedienend personeel komt uit verschillende landen van Zuid-Amerika en Nederland. Wij willen u niet alleen kennis laten maken met traditionele gerechten, maar ook met een mooie cultuur waar toe tropische klanken en variatie aan smaken behoren. Hasta pronto! Carlina's team
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Soms heb je van die aangename verrassingen, dit was er zeker één. Na zakelijke middag op zoek naar restaurant om iets te eten, bij Carlinas uitgekomen. Bijzonder prettige bediening, gerechten van hoog niveau, erg lekker, aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021

9 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker genoten. De culinaire reis is echt een aanrader. Gerechten met zeer diverse smaak belevingen. Erg vriendelijk personeel. Het restaurant is binnen ook zeer sfeervol ingericht

21 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras zat al vol toen we aankwamen, gelukkig hadden we gereserveerd. Wij namen de culinaire reis. Één iemand nam de dorade met gamba's, omdat zij niet van pittig eten houd. Dat zit dus wel in de culinaire reis. De culinaire reis heeft heel veel verschillende gerechtjes en er wordt rekening gehouden met dieet wensen. Het was ook erg lekker en stuk voor stuk dingen die ik nog nooit had gegeten. Ook de dorade smaakte goed. De sangria is ook aan te raden. Hij is heerlijk en niet zo mierzoet. Helaas zaten we erna zo vol, dat er echt geen toetje bij paste.

21 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en ervaring was top. Goede sfeer en vee lekkere hapjes. Bediening was top. Achteraf columbiaanse koffie was ook lekker

Datum van bezoek: mei 2021
6 juni 2021 beoordeeld

Wij hebben samen de reistafel genomen. En ons laten verassen van wat er steeds op ons bord zou verschijnen. In drie rondes kregen wij zoveel lekkere smaken. Alles was precies goed gegaard en de smaken in balans, niet te zoet, zout of pittig..

De bediening was vriendelijk, en kwam netjes vragen of we een dekentje wilden op het terras en gaf na twee gangen aan dat door omstandigheden de laatste gang wat later geserveerd zou worden, ze waren erg druk. Mochten wij weer een keer in Enschede zijn komen wij graag nog eens eten!

Reizigers die Carlina's Latin Cuisine bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel

In Carlina's Latin Cuisine geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.