“Heerlijk!”
Beoordeling van Thais Restaurant Aroy-D

Thais Restaurant Aroy-D
Geclassificeerd als nr. 9 van 213 Restaurants in Enschede
Keukens: Thais
Beschrijving: Authentiek Thais restaurant in centrum van Enschede. Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, en bovenal heerlijke thaise gerechten bereid door Thaise koks met dag verse producten.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten! Vriendelijke en goede bediening. Ook goed omgegaan met mijn notenallergie.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker, maar zeker niet Thais zoals wij in Thailand aten.
Bediening is vriendelijk en vlot. Overigens geen Thai.
Restaurant is sfeerloos en erg kantine achtig, ook mbt akoestiek.
Twee bestelden noodles, een had hier garnalen door, de ander niet...
Menukaarten zijn heel erg vies, niet schoon.
Als ze aanbieden verschillende gerechtjes te brengen, verwacht dan niet allemaal kleine bakjes met iets van alles. Je krijgt dan nl gewoon een door hun uitgezocht gerecht per persoon, waar je samen mee doet en waar je dan zelf rijst of noodles bij kunt kiezen.
Een serveerster die een fles wijn tussen haar benen opent, is ook best raar?

7 april 2018 beoordeeld

Eerder een eetcafé dan een restaurant. Je zit hier te dicht op elkaar, erg krap. Als gevolg daarvan ook lawaaierig. Het eten is niets bijzonders voor en de prijzen zijn te hoog voor een tent zoals dit. Ook geen normale alcoholvrije bier, alleen radler.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Thais gegeten hier. Vooraf een voorgerecht voor 2 personen met kleine hapjes. Daarna een lekkere groene curry gehad. Leuk ingericht, aardig personeel... aanrader. Prijzen vielen me ook mee.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond gehad.
Heerlijk gegeten!
Gastvrouw is erg grappig en brengt een goede sfeer!
Ze heeft een super leuke slappe lach.
Er werkt een ander meisje, ook zeer aantrekkelijk!
Ik werd er verlegen van.

Hier kom ik zeker terug!

Reizigers die Thais Restaurant Aroy-D bekeken, bekeken ook

In Thais Restaurant Aroy-D geweest? Deel je ervaringen!