“Wat een service en smaakexplosies”
Beoordeling van Bistro Het Koetshuis - GESLOTEN

Bistro Het Koetshuis
Keukens: Frans
30 mei 2018 beoordeeld

Buitengewoon smaakvol. Wij kunnen ons zeker niet vinden in andere recensies, we hadden alles gelezen maar kennen het Koetshuis al een jaar en komen hier met heel veel plezier iedere keer weer terug. Bij binnenkomst hebben we gesproken met de goedlachse en altijd vrolijke eigenaresse die direct haar man, de Chef, erbij haalde om even bij te kletsen onder het genot van een welkomstdrankje. Wij hebben zaterdag weer op genoten van een 5 gangen diner van de Chef. Kunstwerkjes en enorm hoog op smaak. Geweldige wijnen erbij. De Chef bracht zelf alle gerechten aan tafel en geeft een passievolle uitleg met glinsterende ogen. Helemaal top, we zouden het liefst iedere week hier dineren. Met de Engelse taxi zijn wij keurig gratis thuisgebracht, wat een ongekende service. De inrichting is zeker niet ons ding maar het past bij het Koetshuis, typisch een Franse bistro midden in Enschede. Live muziek op de vleugel, een zangeres en heerlijk eten en drinken, de Chef aan de tafel, vriendelijke bediening, wat kan een mensen zich nog meer wensen. Tot snel. Fam. J. Velden

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Avond gestart tapenade met drie hele olijfpitten, die volgens de manager er in horen want huis gemaakt! Gelukkig geen tanden gebroken. Verder ipv. Lamsnek krijgen varkenswang voorgeschoteld zonder overleg! Dit terwijl wij geen varkensvlees eten!!! Manager zeer arrogant en moet veel leren wat gastvrijheid inhoudt. Waar wij ons op verheugden werd een fiasco! Voortijdig afgerekend en weggegaan en ergens anders gaan eten.
Zie de pittentapenade!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist alle beoordelingen gelezen en best wel geschrokken van de negatieve ervaringen. Ja er zijn best wel wat verbeter punten maar wij hebben Pinkster zondag erg lekker gegeten. We hadden online gereserveerd maar konden niet voor het maandmenu kiezen. Gelukkig was dit,zij het aangepast, wel mogelijk. Positief punt! Het eten werd door zeer aardige bediening geserveerd. Gewaagde gerechten maar qua kleur en smaak zeer lekker. 1 persoon luste geen vis werd ook keurig op ingespeeld. Een karaf water was ook mogelijk en werd niet in rekening gebracht. Wij hebben 6 gangen gehad en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs. Kortom een prima ervaring. De verbeter punten: bij binnenkomst welkom geheten maar met een nonchalante zwaai zoek maar een stekje ik zou meer een welkom willen hebben met de woorden u mag zelf een tafel uitzoeken we hebben deze en deze nog vrij. Het was nu meer zoek het maar uit.wc deuren idd dicht doen en zorgen dat er handdoeken zijn ipv een wc rol. Verder iets sneller met het brood komen en het eerste voorgerecht. Het zat op de grens, 1 uur. Maar dit zijn wel persoonlijke voorkeuren.

21 mei 2018 beoordeeld

Het leek of dit mooie restaurant de dag te voren van eigenaar was gewisseld en het team gevoel voor de formule had. Ik vroeg droge Sherry en kreeg prima Madeira. Mijn vriend vroeg een speciaal bier en kreeg het laatste blond bier in een Ruhrgold glas. Geen gevoel voor de trend in speciaal bieren, terwijl in Enschede top bier gebrouwen wordt. Het voorgerecht was een te laag op smaak tomaten tartaar met avocadocrème met vleugje (te weinig) gerookte zalm. De volgende gang was een veel te zoete soep die voor uiensoep moest doorgaan zonder brood en kaas. Het hoofdgerecht was op zich prima, gebakken tong. Echter met een klont aardappelpuree en totaal geen groente. Het toetje was prima crème van aardbeien met ijs.. Niemand had voldoende gegeten. Het leek alsof het restaurant morgen ging sluiten en dat alle ingrediënten niet meer aangevuld werden. Bizar was de geweldige pianist die het allemaal begeleide. Ik zou het geld besteed hebben aan meer en betere ingrediënten. Verder stonden de deuren van de wc's altijd open en had niemand een idee welke wc nu voor mannen en vrouwen was. Er lag een rol papier op de wc om je handen aan af te drogen.. De bediening was vriendelijk maar niet ter zakekundig.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er ligt een broodje klaar op tafel in een papieren zak. Deze was hard, geen brood mesje om mee te snijden en bij de boter die op tafel stond geen botermes. Na 90 minuten wachten kregen we een koud voorgerecht met tomaat en waarin de ui erg overheerste. Na 45 minuten een zeer waterige asperge soep in een erg onhandig kommetje. Na weer lang wachten spaghetti met truffel, deze was goed bereid maar het oog wil ook wat. 3 uur na binnenkomst kregen we asperges met ham, hollandaise saus en aardappel puree. Asperges waren mij net iets te kort gekookt. Als toetje crusli... er staan veel tafels dicht op elkaar zodat het erg remoerig is en het lastig is elkaar te verstaan. Pluspunten . pianist was leuk en de zangeres ook . Bediening deed hun best al vind ik wel dat de obers hun hemd in de broek moeten hebben...

Reizigers die Bistro Het Koetshuis bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel