TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019

Kende De Broeierd nog uit studietijd (ca 1967 of 1968, borrelen met studiegenoten) en vond het daarom wel eens leuk om de veranderingen te bekijken. We hadden comfort-kamer. Leuk, echter nadeel is: boven slapen en koffie trap op zeulen terwijl je in de nacht de trap weer af moet naar toilet. Kamer was schoon, evenals rest van gebouw. Zeer vriendelijk personeel. We hebben bij Fletcher betere onbijtservice gehad (hier te hard gebakken croissants en deense broodjes). Ook 2 gangen diner was minnetjes (veel te droge varkenshaasmedaillons), zodat we niet het risico wilden nemen om hier de 2e avond weer te dineren. Zijn beter gewend bij Fletcher!

Kamertip: Comfortkamer is ruim en heeft zowel ligbad als aparte douche
Datum van verblijf: september 2019
Martin M, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Beste Flip,

Graag wil ik je bedanken voor je feedback naar aanleiding van je verblijf. Er is sinds ca. 1967 of 1968 veel veranderd in Enschede en omgeving en dat zul je vast wel hebben ervaren.
Ik zal je opmerkingen intern bespreken en ik hoop je spoedig nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Beoordeeld op 5 september 2019

Een rustig hotel. Ook zeer leuk om te zien. Wij hadden een mooie ruime schone kamer op de eerste verdiepeing. Het uitzicht was een schuin pannendak. Maar, wij sliepen daar slechts. Het diner was voortreffelijk, evenals het ontbijt.
Het personeel is zeer vriendelijk. Het is een prachtige uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving. Wij hadden de fietsen mee en zijn b.v. een dag naar Bad Bentheim geweest. Wij zijn ook in Delden en Hengelo geweest. Daar lekker op terrassen gezeten. Enschede is ook een prachtige stad. Kostom het was geweldig en komen zeker nog een keer terug.

Kamertip: Een kamer met uitzicht vragen indien mogelijk.
Datum van verblijf: september 2019

Beste Willem,

Bedankt voor uw geweldige 5 sterren review op Tripadvisor naar aanleiding van uw verblijf in Fletcher Hotel De Broeierd in Enschede. Ik ben blij te vernemen dat u een geweldig verblijf in Twente heeft gehad.
Ik hoop u graag nogmaals in De Broeierd te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 augustus 2019

De kamer was prima. Enige "nadeel" was boven slapen en beneden toilet. Maar verder was alles naar wens, inclusief koffie en thee op de kamer. Verder was alles naar wens. De ontvangst aan de balie was prettig.

Datum van verblijf: augustus 2019
Martin M, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Beste heer/mevrouw,

Graag wil ik u bedanken voor uw geweldige 5 sterren review op Tripadvisoer naar aanleiding van uw verblijf in Fletcher Hotel De Broeierd in Enschede.
Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Op het eerste gezicht een mooi gebouw, helaas valt het binnen erg tegen, het geeft een oud en stoffige indruk, verder voelde het vies want de hele houten trapleuning van boven naar beneden in de gang plakte enorm.
Onze eerste kamer stonk naar sigaretten, wij kregen toen een gratis upgrade naar een andere ruimere kamer, maar dat was ook niet veel pluis.
Het dekbedovertrek was vies en er zaten vlekken op een hoofdkussen.

Het ontbijt viel tegen in opzichte van andere hotels, erg basic, en daar durven zij ook extra geld voor te vragen?!
Dit zou inbegrepen moeten zijn, om je kapot te schamen.

Dit is prima voor mensen die op doorreis zijn, ik kan het mij niet voorstellen dat je er een paar nachten zou blijven.

Datum van verblijf: augustus 2019
Martin M, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Beste Daniel,

Bedankt voor je feedback. Ik zal je opmerkingen intern bespreken en verbeteringen doorvoeren waar mogelijk.

Beoordeeld op 13 augustus 2019

het was geweldig personeel was vriendelijk kamer was prima en schoon bushalte bij de deur kon niet beter het restaurant was ook geweldig zowel ontbijtals diner kom zeker weer terug en we komen weer op 4 oktober

Kamertip: wij zaten boven en was rustig
Datum van verblijf: juli 2019

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw geweldige 5 sterren review op Tripadvosir.