Beoordeeld op 5 april 2016

zeer goede ontvangst zeer vriendelijk
mooie grote zuivere kamers met een mooie badkamer
en een zeer goed ontbijtbuffet
ook 's avonds in de bar was alles goed voor elkaar met goede snelle en vriendelijke bediening

Datum van verblijf: april 2016
M_Meijer, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2016

Beste Kees,

bedankt voor je fantastische review. Ik zal uw complimenten bespreken met mijn collega's.

Beoordeeld op 12 maart 2016

We moesten voor een feest op de Campus van universiteit Twente zijn en aangezien e.e.a. weleens tot de vroege uurtjes kon duren kozen we voor een hotelovernachting nabij de campus. Gezien het op loopafstand gelegen hotel de Broeierd ons niet verkeerd voorkwam hebben we voor dit hotel gekozen en daar was niets mis mee zo bleek. Het hotel is waarschijnlijk vroeger een landgoed geweest gezien de bouw die erop wees dat diverse uitbreidingen hadden plaats gehad. Het geheel was zeer aardig ingericht. Ook de kamer, zeer ruim van opzet, gaf een gezellige indruk. De badkamer was luxueus ingericht met bad en afzonderlijke douche wat soms erg makkelijk kan zijn.
De kamer: lekkere bedden, weliswaar aan de zachte kant maar niet om over te klagen. Verder een goede tv, zij het niet al te groot maar om TV te kijken hadden we ook thuis kunnen blijven ! Waterkoker met koffie en thee grondstoffen en bekers.
Een kluisje en, wat veel hotels missen, 2 lekkere fauteuils. Verder een bureautje en een overmaat aan schemerlampen. Wifi alom en van goede kwaliteit. Nee, niets te klagen. Hetontbijt alweer van voortreffelijke kwaliteit ondanks dat de diversiteit hier iets te wensen overliet.
Ik kan dit hotel van harte aanbevelen en zeker aan hen die op de universiteitscampus moeten zijn. (tussen 5 en 10 minuten lopen)

Datum van verblijf: maart 2016
M_Meijer, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2016

Beste Ralph,

Bedankt voor je positieve feedback naar aanleiding van je verblijf in Hampshire Hotel De Broeierd in Enschede.
Ik hoop je spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Beoordeeld op 29 februari 2016

Comfortabel hotel. Kamers een beetje gehorig. goed ontbijt. Sfeervolle dinerruimte. Vriendelijk personeel. Hotel ligt enkele kilometers buiten Enschede in een wijk met kantoorgebouwen tegenover de campus van de Universiteit.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
M_Meijer, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2016

Geachte heer / mevrouw,

Graag wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om mij uw positieve feedback te sturen.
Ik zal uw positieve ervaring aan mijn collega's doorgeven.

Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Beoordeeld op 29 februari 2016

Alles was volgeboekt voor deze voorstelling behalve Enschede. Dus boekten we een redelijk geprijsd hotel dichtbij het centrum. In feite ook tegenover de Universiteit Twente.
Het hotel is een soort van verbouwde boerderij annex bistro.
Het hotel en de receptie is verder prima, maar we vonden het wat lawaaierig vanwege de nabijheid van het voetbalstadion en goed oppassen kamer 110 heeft een beneden verdieping en een steile trap naar de bovenverdieping = slaapkamer.
Het diner en het ontbijt waren verder prima.

Kamertip: Neem niet de eerste verdieping als je tegen steile trap lopen opziet

Beste Rob,

Graag wil ik je bedanken voor je positieve review. De Broeierd biedt diverse kamertypes, waaronder de zogenoemde splitlevel kamers. In onze splitlevel kamers slaapt u op de bovenste etage en verblijft u op de onderste etage.

Wilt u bij uw volgende verblijf liever een ander kamertype? Informeert u dan gelijk mijn collega's en dan zullen wij zorgen dat u een kamer krijgt die meer bij uw wensen aansluit.

Beoordeeld op 19 februari 2016

Hygiëne goed. Zitgedeelte kamer sober. Onvoldoende gemakkelijke stoelen. Ontbijt werd niet aangevuld waardoor er géén croissants, vers brood en los fruit meer was ( 1 uur vóór eindtijd ontbijt !! ) . Jammer, gemiste kans.

Datum van verblijf: februari 2016
M_Meijer, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2016

Geachte heer / mevrouw,

Graag wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om ons uw bevindingen kenbaar te maken.
Ik zal uw ervaring met ons uitgebreide ontbijtbuffet met mijn collega's bespreken.

Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.