“Uitstekende locatie, uitstekend buffet ”
Beoordeling van Het Paradijs

Het Paradijs
Geclassificeerd als nr. 11 van 240 Restaurants in Enschede
Keukens: Diner
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Het Paradijs staat voor passie, creativiteit en duurzaamheid. Dat merkt u door de verrassende inrichting met veel hergebruikt en restmateriaal. Dat merkt u vooral door onze vanzelfsprekende keus voor kwaliteit: met liefde en veel ervaring maken wij alles in eigen keuken met zoveel mogelijk biologische en fairtrade producten. U krijgt bij ons (h)eerlijk eten. Wij bieden u een unieke en sfeervolle locatie voor feesten, recepties, lunches, high tea en etentjes voor gezelschappen tot 100 personen. In overleg is er veel mogelijk. Op zoek naar een bijzondere trouwlocatie? Het Paradijs is sinds 2008 een officiële trouwlocatie van de gemeente Enschede. In de voorbereiding en uitvoering van uw feest of activiteit slagen wij erin om het voor u en uw gasten waarlijk ‘Paradijselijk’ te maken. Vraag gerust om informatie!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier na een promotie gegeten met een groot gezelschap. Het is een bizarre tuin waarin je eet. Het Indiaas was erg smaakvol en vele dranken zijn beschikbaar.

Datum van bezoek: september 2019

5 augustus 2019 beoordeeld

Met vrienden hier wezen eten, Een verrassing qua interieur zodra je binnen komt je weet niet waar je kijken moet zoveel indrukken doe je op. De menu kaart is niet echt mega maar voldoende keuze voor-, hoofd- en nagerecht.
Maar als het wordt opgediend en prachtig.....de smaak ....je komt smaakpapillen tekort..één woord is te kort....PURE KLASSE wat een keuken.

Datum van bezoek: juli 2019
24 mei 2019 beoordeeld

In een oude katoenhal heeft men een paradijsje gemaakt van hergebruikte materialen, tropische planten en veel creatieve invallen. Een omgeving waar ieder, maar vooral ook kinderen, met genoegen rond struint. En nog een heerlijk men nu ook met alleen vegetarische of veganistische gerechten.

Datum van bezoek: mei 2019
22 mei 2019 beoordeeld

Met 8 personen een high tea gehad. Heerlijk, geen vlees gemist. Het was zeker genoeg en je kunt er leuk zitten! Mooi groen binnen.

Datum van bezoek: mei 2019
7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Paradijs blijft een prachtige locatie, iedere keer zie je toch weer nieuwe dingen in de binnentuin. Het eten was weer voortreffelijk, heerlijk vegetarisch.
Bediening vriendelijk en spontaan.
Blij dat we van tevoren gereserveerd hadden, op vrijdag druk bezocht.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Het Paradijs bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel

Enschede, Overijssel

In Het Paradijs geweest? Deel je ervaringen!