TripAdvisor
Enschede
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke broodje na moeizame dagen”
Beoordeling van De Broodbode

De Broodbode
Geclassificeerd als nr. 151 van 240 Restaurants in Enschede
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms halen we hier met de collegae een heerlijke broodje om onszelf te belonen voor het harde werken. Ditmaal hebben we het laten bezorgen ivm het werk dat nog gedaan moest worden voor het weekend.
Heerlijke & eerlijke broodjes welke mooi & lekker zijn belegd. Lekker brood (in mijn geval speld) met mooi beleg en geen overdaad aan saus.
CBLE met speld.

Datum van bezoek: september 2019
4 juli 2019 beoordeeld

Het kan er soms heel druk zijn. Maar wachttijd is minimaal, klein terras buiten. Heerlijk vers bereide broodjes. Er wordt geen bestek geleverd, gewoon lekker op het vuistje. Ook fijne koffie!

Datum van bezoek: juni 2019
3 juli 2019 beoordeeld

In de ochtend heerlijk samen een cappucino en een broodje. De broodjes zijn heerlijk vers en super lekker belegd.

Datum van bezoek: juni 2019
19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap niet dat hier nog mensen naartoe gaan. De thee was niet in orde, na het vragen waren we verbaast dat ze de klanten niet tevreden willen maken. Dit was hun manier van thee maken en we moesten het maar opdrinken.
De kleur is als slootwater en er zit geen smaak aan.
Broodje is knetterhard en voor die prijs verwacht je een superbroodje.
Tegenovergestelde is waar gewoon niet de moeite waard.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De Broodbode bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel
Enschede, Overijssel

In De Broodbode geweest? Deel je ervaringen!