“matig”
Beoordeling van Theehuis Sprakel In Het Bos

Theehuis Sprakel In Het Bos
Geclassificeerd als nr. 149 van 223 Restaurants in Enschede
2 oktober 2020 beoordeeld

Het lijkt allemaal mooier dan het is.......er wordt alleen gereserveerd voor gasten die twee en half uur van de high-tea genieten.....over de telefoon is daar onduidelijkheid over...ze zeggen gewoon: er is altijd wel een plaatsje....je kon niet reserveren.....wees duidelijk aan de telefoon vind ik......kom je, dan kun je buiten zitten....nee...t is niet zo leuk als dat de site vermeld.....niet voor herhaling vatbaar.....

Datum van bezoek: oktober 2020

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De Engelse thee stijl is hier volledig doorgevoerd in het schattige Hans en Grietje huis. Personeel is vriendelijk. Eten vind ik niet zo goed. Maar de entourage maakt het voor een babyshower of vriendinnenuitje erg goed

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een enigzins zonnige zondag lekker met het gezin genoten van een High tea.
Mooie locatie, vriendelijk personeel. Interieur doet je terugwanen naar het oude Engeland.
Dochter van 10 heeft genoten, maar vond het jammer dat er geen kinder high tea werd aangeboden.
Al met al .. TOP!

Datum van bezoek: augustus 2020
5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet ideaal voor groepen. Je moet lang wachten op de thee of erom vragen en je krijgt weinig voor veel geld. Vegetarisch ook weinig creatief. En in de serre tocht het s winters behoorlijk.

Datum van bezoek: februari 2020
21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze wandeling van Enschede naar Oldenzaal hebben wij hier onze lunch stop gemaakt. Lekker op het terras een drankje en een hapje genuttigd

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Theehuis Sprakel In Het Bos bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel

In Theehuis Sprakel In Het Bos geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.