Vandaag geopend: 14:00 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
leuk maar snelheid was slecht.

Beoordeeld op 14 augustus 2020

Borne, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 21 beoordelingen

Beoordeeld op 14 augustus 2020

Betere karts regelen. Ze gingen helft van de tijd sloom. De ene kart was beter als de andere. Na wat gezegd te hebben ging de kart weer normaal.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie

Avondje was gezellig. We deden the armoury escape room , deze was leuk als onervaren escapes room deelnemers:) . Karten was ook leuk en de uitleg duidelijk, beetje jammer dat we tijd stil hebben gestaan (en dit van onze 10 min kart tijd af ging) omdat een speler een te grote helm op had en deze onderweg verloor. Was netjes geweest als de tijd van stilstaan niet meegeteld werd (je betaald er immers genoeg voor)

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

Karts zijn begrensd. Hierdoor geen uitdaging. Heb de rem niet hoeven te gebruiken. Personeel let niet op en zijn kortaf.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 27 februari 2020

Wat een heerlijk dagje uit . Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Fijne, informele sfeer. De activiteiten waren erg leuk. Het karten was een belevenis. Geen herrie of uitlaatgassen, voldoende uitdaging qua parcours en snelheid. Heel erg leuk met kinderen / tieners. Het lasergamen was fantastisch. Eerst spannend maar daarna word je fanatiek . Het leukste is om beide activiteiten 2x te doen. Bij de tweede keer zit je er lekker in. Ik ben met twee kinderen geweest van 11 en 13. Ze vonden het geweldig. De winteraanbiedingen zijn erg welkom anders wordt het voor ons te kostbaar. We zouden het fijn vinden als er een mini-escaperoom komt voor gezinnen met kinderen. Die hadden we dan zeker bijgeboekt. Bedankt Zero55 voor de leuke dag afgelopen dinsdag!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 3 februari 2020

Kinderfeestje gevierd, prijzen zijn erg hoog en daar mag je wat voor verwachten. Hoewel het personeel zijn best doet, merk je aan alles dat er geen/nauwelijks structuur en lijn zit in de bedrijfsvoering. Het personeel is erg jong en lijkt nauwelijks op de taak toegerust. Van aanloopproblemen mag eigenlijk al niet meer gesproken worden gezien het feit dat ze al enige tijd open zijn. Het geheel doet erg chaotisch aan. Hoewel het personeel vriendelijk is, blijft het beeld hangen dat het veel te druk was en dat men soms wat radeloos rondliep.

Niet voor herhaling vatbaar dus.

Datum van activiteit: februari 2020