“E-Karten, Lasergamen, VR Racing en veel meer”
Beoordeling van ZERO55 Enschede

ZERO55 Enschede
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Recreatie en spellen in Enschede
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Wij zijn een indoor activiteitencentrum in Enschede voor jong en oud met unieke mogelijkheden zoals E-Karten, Lasertag en Space Exit. Onze locatie is geheel ingericht in een futuristische stijl. Zowel voor families en kleine vriendengroepen als voor bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en kinderfeestjes is ZERO55 Enschede de perfecte locatie voor entertainment en adrenaline. Al onze activiteiten zijn te combineren met een hapje en drankje. Wij liggen op het Go Planet Parc op een steenworp afstand van het FC Twente stadion. Boek vandaag nog een van onze verrassend leuke activiteiten!
Nuttige informatie: Toiletten, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi en gezellig Family Entertainment Center. Waar je vanaf 5 euro al leuke spellen kunt beleven. Voor kinderen van zes jaar is er al wat te doen. Een mooie E Kartbaan de langste indoor van Nederland en een lasergame arena met diverse spellen. Maar ook een de VR Racing room is uniek omdat je met maximaal acht spelers tegelijk tegen elkaar kunt racen. Het geheel wordt ondersteund door een restaurant en bar in de concept style.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig activiteiten centrum tussen Enschede en Hengelo tov de Universiteit van Twente. Je kan hier EKarten op de langste indoor baan van Nederland. Maar ook is er een mooie Lasergame arena waar diverse spellen kunnen worden gespeeld. Space Exit is nieuw voor Nederland dit zijn diverse kamers waar je een activiteit of mini escaperoom kan spelen. Tevens is de voor Nederland uniek Augmented Climbing Wall aanwezig en deze spellen kunnen voor 5 euro pp worden gespeeld. Uniek is de VR Racing Room waar je met 8 personen tegen elkaar kan racen in unieke VR race stoelen en dit voor 7,50 pp. Een leuk divers centrum waar je voor weinig al veel kan doen en tevens gezellig kan zitten in het restaurant/café.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een avondje wezen lasergamen en 2 Space Exits gespeeld. Was erg leuk, de sfeer is heel mooi neergezet en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader als je in de buurt bent!

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn neven hebben we dit weekend een weekendje stappen in Enschede georganiseerd. We begonnen bij Zero 55. Per mail hadden we contact gehad over 3 heats e-karten en 1 potje lasergamen.

Aanvankelijk bleek er iets mis gegaan met onze reservering, maar uiteindelijk werd dit prima opgelost.

De service is goed en het personeel is vriendelijk.

Bekijk meer beoordelingen
30 juni 2018 beoordeeld

Reizigers die ZERO55 Enschede bekeken, bekeken ook

In ZERO55 Enschede geweest? Deel je ervaringen!