“FANTASTISCH!!!!”
Beoordeling van Lovely Local

Lovely Local
Geclassificeerd als nr. 48 van 240 Restaurants in Enschede
14 september 2019 beoordeeld

Meer dan super gegeten, klaar gemaakt in een huiselijke setting. Eenvoudig en smaakvol, biologisch van locals. Wijnen en likeuren uit de omgeving. Een geweldige ambiance en een hele fijne bediening. Kortom; een feestje om te zijn! Ga hier beslist weer naar toe...

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een thuis gevoel en heerlijk eten. Er wordt duidelijk uitgelegd aan tafel waar de gerechten uit bestaan. Geen druk dat de tafel vrij moet voor een volgende ronde. Een aanwinst voor Enschede

Datum van bezoek: februari 2019
12 juli 2019 beoordeeld

Ging hier voor de eerste keer eten met mijn vriend en vond het super! De voorgerechten waren out of this world, vooral de tomaten-jam bij de burrata! Wist niet dat tomaten in jam vorm zo lekker zou zijn! Had kipstoof met rijst besteld als hoofdgerecht en de smaken waren goed, alleen miste een beetje een vochtige element? De kip smaakte meer geroost dan als een stoof vond ik persoonlijk, maar het was als nog lekker. De desserts waren perfectie. De sfeer was romantisch en knus en ik zou zeker weer terugkomen! Ga zo door Gijs en Clarissa :)

Datum van bezoek: juli 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig met vrienden gegeten bij Lovely Local. Persoonlijke bediening, locale streekproducten voor wereldse gerechten. Slechts één reservering per tafel voor de avond, dus dineren in alle rust. Wij komen zeker nog een keer terug. Ps: wel reserveren. Anders weinig kans dat je er terecht kunt

Datum van bezoek: maart 2019
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top eten, top-bediening. Nog nooit eerder meegemaakt dat er in het doosje (met de rekening erin) een briefje zat met "Leuk dat je er was". En daarvóór, terwijl ik wachtte, en omdat ik alleen was kreeg ik tussen het voor-en hoofdgerecht een boek aangeboden om even in te lezen ..super!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Lovely Local bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel

In Lovely Local geweest? Deel je ervaringen!