We ondersteunen de volgende browsers:
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

“Eten met Groupon voucher bij Rodenbach” 1 van 5 sterren
Beoordeling van Hotel Restaurant Rodenbach

Hotel Restaurant Rodenbach
Geclassificeerd als nr.112 van 147 Restaurants in Enschede
Keukens: Frans, Nederlands
Dineropties: Diner, Accepteert American Express, Accepteert Mastercard, Accepteert Visa, Buffet, Digitale betaalmethoden, Gratis parkeerplaats, Gratis WiFi, Volledige bar, Kinderstoelen beschikbaar, Buiten zitten, Parkeerplaatsen beschikbaar, Reserveringen, Zitplaatsen, Serveert alcohol, Televisie, Bedienend personeel, Rolstoeltoegankelijk, Wijn en bier
Beschrijving: Rodenbach is een à la carte restaurant met ruim 120 couverts. Gere­nommeerd vanwege de uitstekende keu­ken staat Rodenbach bekend om de hoog­waardige kwaliteit van de gerechten. Naast dineren in een ongedwongen sfeer van de grote zaal is het ook mogelijk om te dine­ren in de herenkamer. Deze ruimte is ideaal voor private diners en vergaderingen! Genieten van de buitenlucht kan echter ook op het besloten tuinterras. Het terras van Rodenbach heeft in 2011 de 3e plaats gewonnen tijdens de Terrasverkiezing van de Volkskrant.
1 beoordeling
“Eten met Groupon voucher bij Rodenbach”
1 van 5 sterren Beoordeeld op 11 augustus 2012

Let op om niet met Groupon voucher bij Rodenbach te gaan eten. Je hebt geen keuze bij het eten. Er werd ons zelfs geweigerd te vertellen wat we te eten zouden krijgen. Het commentaar was dat als iedereen zelf zou uitmaken wat hij zou willen eten het een enorme puinhoop zou worden en dat het voor het geld van wat het opbrengt niet uit kan. Voucher eters zijn dus tweede rangs eters. Het eten was zelfs het geld van de voucher niet waard, laat staan het geld wat de voucher waard zou moeten zijn. De room tomaten soep leek een tomaten bouillonblokje met heet water. Het hoofdgerecht was gammelvlees gemaskerd met een plakje spek. De groenten waren veel te zout. Wij zijn van dit eten ziek geworden. De bediening had geen niveau en lette totaal niet op. Ze giegelde met de kok en beklaagde zich hoorbaar voor ons dat wij om een tweede keer om iets vroegen.

Prijs/kwaliteit

Niveau bijdrager
8 beoordelingen
7 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Eten was goed, bediening was sloom”
2 van 5 sterren Beoordeeld op 26 juni 2012

Vandaag hebben we met een groep van 9 personen gegeten bij Rodenbach. We hadden om half zeven gereserveerd met een vantevoren bepaald menu, maar toch leken ze hier helemaal niet op voorbereid. Het eten smaakte prima, maar er zat wel een uur tussen de verschillende gangen en we hebben verschillende keren moeten vragen of ze wilden rondgaan om drinken op te nemen of iets af te ruimen. Geen tempo en absollut geen alertheid bij de bediening, waardoor ik er ondanks de goede kwaliteit eten niet meer terug zal keren. Ook Op onze opmerking hierover werd uiteindelijk gereageerd dat de keuken de drukte slecht aan kon, maar daar kan het niet alleen aan gelegen hebben. Dit was op een dinsdagavond, waarbij het zeker niet leeg was maar het zal ook wel eens drukker zijn. Voor zover ik kon inschatten hadden de meeste mensen menu's en werd er weinig a la carte gegeten, dus je kan heel gericht voorbereiden lijkt me. Jammer, een gemiste kans.

• Bezocht Juni, 2012
    • 4 van 5 sterren
      Prijs/kwaliteit
      Service
    • 4 van 5 sterren

Reizigers die Hotel Restaurant Rodenbach bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel

In Hotel Restaurant Rodenbach geweest? Deel je ervaringen!