Hoogtepunten uit beoordelingen
Super rondleiding, echte aanrader!

Een prachtige wijk met een verhaal. Titia weet dit met historisch besef, respect en heel veel ... meer lezen

Beoordeeld op 28 mei 2018

Harm M
Denekamp, Nederland
Lees alle 5 beoordelingen

Beoordeeld op 17 oktober 2017

Hier meerdere keren geweest en de sfeer op mij laten inwerken. Prachtige invulling, vwb de rol van water en ruimte, het gebruik van oude industrie. Natuurlijk ook het centrum met de herdenkingsplek voor de vuurwerkramp. Goede verhalen.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Bij Rozendaal biedt een erg goeie lunchkaart. Uitbater André Driessen maakt er een compacte culinaire belevenis van.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2016

Voordat de wandeling begon, heeft Titia Boitelle ons gezelschap eerst een uitleg over Roombeek gegeven. Daarna zijn we begonnen aan de wandeling en kon ze heel enthousiast vertellen over de diverse bouwstijlen en architecten die betrokken waar bij de opbouw van de wijk na de vuurwerkramp. Dit alles gebeurde onder leiding van stedenbouwkundige Pi de Bruijn.
Normaal start de rondleiding van BijRozendaal waar je heerlijk kunt eten en drinken.

Datum van activiteit: juli 2016