“Choatisch, maar pizza's altijg heerlijk”
Beoordeling van Ciao

Ciao
Geclassificeerd als nr. 27 van 142 Restaurants in Deventer
17 augustus 2017 beoordeeld

In een jaar tijd hier driemaal gegeten. De pizza's zijn er heerlijk, net zoals de wijn. Wel heb ik het idee dat ze het werk vaak niet aankunnen. Alle keren heb ik gereserveerd. Een keer was onze tafel nog niet vrij, waarop we wel een drankje van het huis hebben gekregen. De laatste keer moesten we erg lang (een uur na bestellen) wachten op onze pizza, bij navraag bleken zij onze bon kwijt te zijn. Hierop hebben we een drankje van het huis gekregen.
Omdat dit restaurant heerlijke pizza's maakt blijf ik terugkomen, maar is de service niet altijd zoals het zijn moet.

Schrijf een beoordeling

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in een gezellige drukke trattoria. Fijne gastvrouw die je thuis laat voelen ook al is het je eerste bezoek. Heerlijk eten op een mooie plek in hartje stad.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier beland, omdat Da Mario geen plek meer had. Doordat ik dit restaurant niet kon vinden op tripadvisor was ik toch wel benieuwd naar hoe het eten hier zou zijn. Het was echt heerlijk! De pizza was heerlijk en goed gebakken (niet te vet en een lekker krokant randje) en de lasagne zat in een leuk schaaltje en was ook erg lekker en er dreef geen olie bovenop, zoals je datvaak ziet. De wijn was goed en de prijs nog beter!

14 februari 2017 beoordeeld

Echt lekker eten tegen een fatsoenlijke prijs. Wel vooraf reserveren in het weekend. Heerlijke pizza's en normale bediening.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin hebben we hier gegeten. Een erg gezellig restaurant in het historische hart van Deventer. Bediening was erg vriendelijk. En pizza's erg lekker, lekkere bodems. De prijs/kwaliteit-verhouding is erg goed. Kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Kortom, een heerlijke avond hier gehad.

Reizigers die Ciao bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

Deventer, Overijssel

In Ciao geweest? Deel je ervaringen!